in ,

Touch n Go eWallet Akan Perkenal Kad Prabayar VISA Bulan Depan

Touch n Go eWallet Akan Perkenal Kad Prabayar VISA Yang Dipautkan Ke Dompet Digital Pada Bulan Hadapan

Touch n Go eWallet hari ini mengumumkan mereka akan memperkenalkan kad debit yang dipautkan ke dompet digital pada bulan hadapan, Disember 2022.

Dengan langkah ini, ia sekaligus membolehkan para pengguna menggunakan baki pada dompet digital pada mana-mana pekedai di seluruh dunia yang menerima kad debit sebagai mod pembayaran. Selain baki pada dompet digital, kad prabayar ini juga akan membolehkan para pengguna menggunakan baki dari Go+ untuk tujuan pembayaran.

Disamping untuk pembayaran, ia juga akan membolehkan pengguna mengeluarkan wang tunai melalui ATM menggunakan kad tersebut, dimana pengeluaran menggunakan kad Visa disokong.

TNG sedia mengumumkan kerjasama dengan pihak Visa sebelum ini untuk penawaran kad prabayar Visa ini, dan akhirnya perkara ini akan dilaksanakan pada Disember 2022 ini.

Dengan perkongsian terbaru ini, sama-sama kita nantikan pengenalan rasminya pada bulan hadapan.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

D2107B44 6744 42D4 8A1D E97Dae23664B | 16

Dari Makeup Artist, Eiyma Jalil kini Jadi Founder Produk Haus Cosmetics

Tony Fernandes Airasia-2020

AirAsia X Bergabung Dengan IKHLAS Tawarkan ‘Umrah bersama IKHLAS