in

Shila Amzah Mencari Ketenangan Berjaya Ditemui di Kemaman Terengganu

Dalam Astro Awani pagi ini, ayah kepada penyanyi Shila Amzah, ND Lala telah mengesahkan anak sulungnya telah berjaya ditemui di Kemaman, Terengganu dan dalam keadaan selamat. ND Lala semalam telah membuat laporan polis berhubung kehilangan Shila selepas penyanyi itu dikatakan tidak pulang ke rumah sejak pulang dari Shanghai, minggu lalu.

Sementara itu dalam twitter Shila Amzah, yang terbaru dia menulis bahawa dia tidak melarikan diri tetapi hanya mahukan ketenangan minda. Beberapa hari lalu, Shila telah menulis di akaun Twitternya yang dia berada bersendirian di suatu tempat untuk mencari ketenangan.

“Sha sendirian sekarang di sesuatu tempat mencari ketenangan. Tidak bersama keluarga lagi ataupun abang (Sharnaaz). Doakan Sha selamat.” – Shila Amzah

Sha sendirian sekarang di sesuatu tempat mencari ketenangan ..Not with my family anymore or with abang..doakan sha selamat..#shilalas
— NurShahilaAmirAmzah (@Shilaamzah) February 6, 2013

Kemelut antara teman lelakinya, Sharnaaz Ahmad dan ND Lala dikatakan antara penyebab kehilangannya bila ayahnya dikatakan menentang hubungan cinta mereka. Sebelum itu juga Shila telah membuat kenyataan melalui emel mengenai kontroversi antara ayahnya dan Sharnaaz.

Shila juga telah memuatnaik videoklip berdurasi empat minit yang menggambarkan perasaannya di Youtube.

Shila juga dijangka akan berada di Pulau Pinang pada hari ini (11 Februari 2013), untuk bersama penyanyo Korea Selatan Psy mengadakan persembahan sempena Tahun Baru Cina.

Shila Amzah Sharnaaz Aim19

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Sharnaaz Ahmad Malas Komen Pasal Shila Amzah

Bella Awards Perkenal Bella Official Correspondent