in

Selepas Ayah & Emak, Anak Donald Trump Usia 14 Tahun Turut Positif Covid-19

Anak lelaki Presiden Donald Trump, Barron, 14 tahun, disahkan positif virus Covid-19 tetapi tidak menunjukkan sebarang gejala, setelah kedua ibu bapanya dijangkiti virus itu, menurut Melania Trump.

“Nasib baik dia remaja yang kuat dan tidak menunjukkan gejala,” kata Melania Trump dalam satu kenyataan.

Donald Trump

Melania Trump turut mengatakan bahawa dia juga mengalami gejala-gejala yang “minimum” dan dia berharap dapat meneruskan tugasnya sebagai ”Wanita Pertama” dengan secepat mungkin.

Saya mengalami sakit badan, batuk dan sakit kepala, dan sering merasa letih,” katanya.

Donald Trump

“Saya memilih untuk memilih cara semula jadi dari segi perubatan, lebih memilih vitamin dan makanan yang sihat,” kata Melania Trump.

Terdahulu, Donald Trump menghabiskan tiga malam di hospital tentera setelah mengumumkan pada 2 Oktober bahawa dia dan Melania telah disahkan positif Covid-19.

“Dalam cara lain, saya gembira kami bertiga mengalaminya pada masa yang sama jadi kami dapat saling menjaga dan menghabiskan masa bersama,” kata Melania Trump.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Sarah Hildebrand | 16

Sarah Hildebrand Mengesahkan Tidak Lagi Bertudung, Ini Pesanan Peminat

Neelofa Niqab | 17

Neelofa Kini Tampil Mengenakan Niqab, Penampilan Terbaru Mengejutkan Netizen