in

Sebalik Perceraian Cham VE dan Gambar Cham & Seorang Wanita Tersebar di Internet

Selepas perceraian Nora Danish dan Beego, industri hiburan mungkin dikejutkan dengan satu lagi berita pergolakan rumah tangga artis. Secara diam dan tidak ramai yang tahu, Charma Adizalilullah Abdul Khalil atau panggilan manjanya Cham anggota kumpulan VE telah dikatakan bercerai 3 bulan lalu.

Dikatakan, punca hubungan rumah tangga Cham berkecai akibat kehadiran orang ketiga. Budiey mendapat tahu orang ketiga adalah seorang GRO. Ceritanya, apabila isteri Cham, Kiki Karmila mendapat tahu yang Cham ada hubungan dengan seorang GRO dan pernah melihat dan menangkap mereka sedang bersama. Ini berlaku ketika Kiki dalam pantang. Mmm… kesiannya…

Dua tiga hari ini, Budiey ada terjumpa dengan beberapa gambar yang disebarkan melalui email dan internet.

Untuk gambar lain, sila klik di sini dan sini.

“Hairan macam mana media dapat hidu cerita ini. Saya sedaya upaya merahsiakannya daripada tersebar. Bukan apa, bimbang ia diperbesar-besarkan dan ditokok tambah hingga mengeruhkan lagi keadaan.  Ini adalah dugaan terbesar saya dan Kiki Karmila selepas lima tahun kami melayari rumah tangga. Saya tidak menyangka jadi begini kerana sebelum ini kami sangat bahagia. Bohong kalau saya cakap tak pernah bergaduh, sama seperti pasanganlain pasti ada pasang surutnya. Namun tidaklah sampai hubungan tercalar. Kami sudah lama kenal hati budi masing-masing.Sebelum berkahwin, kami bercinta enam tahun. Saya tidak faham mengapaselepas 11 tahun, tiba-tiba kami berdepan keadaan seperti ini. Walhalmasing-masing masih saling menyayangi,” katanya sebak.

Yang menjadi mangsa atas perpisahan adalah anak mereka, Citta Kaisara, 4, dan Citta Karamina, 2, dan Citta Kamilea, 3 bulan ini.

“Saya betul-betul kecewa dengan apa yang berlaku. Saya menyalahkan dirisendiri dan lebih memedihkan, anak ketiga kami baru lahir pada 20 April lalu.

“Sepatutnya kehadiran Citta Kamilea disambut dengan penuh bahagia, tetapi tidak sangka begini pula jadinya. Apa pun, saya berjanji akan memberinya kasih sayang secukupnya seperti bapa lain. Dia dan dua kakaknya darah daging saya, cinta hati saya. Saya dan Kiki kini berusaha mencari penyelesaian terbaik. Saya sangat menyayanginya dan anak.

“Saya tidak henti-henti berdoa masalah ini selesai secepat mungkin dan kami dapat bersama semula seperti dulu. Insya-Allah. Ini saja yang dapat saya kongsi, selebihnya terlalu peribadi untuk diceritakan. Mohon saya jangan buat spekulasi bukan-bukan, biar kami selesaikannya,” katanya yang mengharapkan pengertian ramai. – dipetik dari Harian Metro

[tags]gambar cham ve, cam ve, gro, rumahtangga artis, artis bercerai, cham bercerai, kiki, kinky[/tags]

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. beer is good for you.. so i red wine. it helps regulate blood flow and liver functions. that is a fact

    ha ha ha

    having said that.. who is this cham guy? tak kenal. he needs to fox his teeth anyway. ugly teeth. and the chick is ugly too

  2. Lailahhaillah budak CHAMpanzie nie…kenapa laa bodoh benar ko haaa?? Macam manalah ko jadi Artis kalau macam berok perangai ko? Malu laa sikit woi!!

  3. Bila dah rumah tangga porak poranda baru nak ingat ‘SAYANG, CINTA, KASIH, ISTERI & ANAK’….Tapi bila buat sesuatu yang tak sepatutnya sebagai ‘SUAMI & BAPA’….tak ingat pula isteri yang dalam pantang & anak baru lahir??? Betul la kata Mufti yang bagi ceramah malam tadi sempena Israk & Mikraj, manusia akhir zaman lebih teruk perangainya daripada B_ _ _ _ _ _G perangai…Nauzubillah….Bertaubat la sebelum terlambat CHAM….BAGI CONTOH TERBAIK KEPADA ANAK – ANAK & ISTERI…..PELUANG MASIH ADA

  4. BOTOL ARAK ker??
    ya allah.. tak malu ke?? berpeluk2 sini, berpeluk sana…
    nauzibillah….
    mana taknya org pandang hina ka artis kalau artis perangai mcam ni ..

    GRO pulak tu… masyallah..

    semoga tuhan bukakan pintu taubat ko1
    Dlam TV semua artis nampak baik, pijak semut pun tak mati..belakang TV..
    lagi teruk..
    sedarlah, kita ni dah kat dunia akhir zaman…

  5. Nape lah camni gaya nye…. tak ingat nak mati ke… kalau lawa gro tak pelah jugak…. kiki tu 10x lawa dari gro sepet niee…. kalau camni rupo nyo baik jadi orang gaji aku je,, bibik aku lagi 10x lawa…. siannye kau CHAMpazzeee …. pilih lah gro yang ada class ckit…. bodoh and bodossss… hahahahahahah…..

  6. uik aku kenal gro nih..dia nih budak flat tmn melati ni..dulu skola ayer panas setapak..mmg bodoh budak ni..dah tu bohsia klas bawahan..huhu.. dahla dahi berlubang macam bekas tanduk hellboy..padan sgt ngan CHAM panzeee nih..sama buruk..hati hitam legam…budak nih nama dia farah hazreen..

  7. yeah kan .. betul tu .. ye ye je ckp syg bini syg anak tp time peluk2 tu xder plak nk fikir soal syg .. so now lg elok anak2 die membesar tanpa tahu bapa die mcm mana.. sng kan .. eee nak perempuan ni dgn si cham ni … tgk gigi senyum die je aku dah geli weeeeeeeeeeeeeeeeeee eee yuckxxxxsss !!

  8. ehhhh.. bidanya(translate teruk, buruk , hantu hehehehehe) muka gro 2.. nmnya gro kan.. but wat ever allah s.w.t sentiasa mengutuk pada kedua-dua org dlm gmbr 2..

  9. muka gro tu ….cantik lg indon cuci ofis aku. Org mcm ni band ajer. nama islam tp minum arak. klu tak ingat anak bini pun at least ingat lah mak bapa kau. Dah la minum arak berpeluk lak ngan GRO. Gambar ni nampak gersang gila confirm mlm tu depa main punya…maklumla bini dlm pantang…dasar murahan…dah la minum arak…berzina pula…lps ni mesti bunuh org

  10. eyerk….lu pk la sdri!Dosa or pahala pilihan yg ada utk dbawa pulang btemu dgn NYA nnt,moga dberi hidayah sblm ajalmu tiba buat kedua2nya.

  11. Pembaca sekalian,

    Saudari Kiki sikit pun tidak menyesali atas apa yang terjadi kerana percaya pada jodoh dan pertemuan ditangan ALLAH, desas-desus tentang perangai suaminya sebegitu rupa kedengaran sejak mengandungkan anaknya yang pertama lagi, tetapi dia menerima hakikat bahawa bekas suaminya adalah seorang artis, akibat dari mempercayai dengan kerjaya bekas suaminya tatkala kiki berada di pejabat, suaminya mula mencari ruang untuk berdampingan mesra dengan wanita2 yang dahagakan kasih sayang. Malah semasa dalam pantang selepas melahirkan anak yang ketiga, dirinya merasa begitu tertekan dengan berita-berita yang disampaikan oleh rakan-rakan dan juga keluarga terdekat perihal bekas suaminya itu, lantas dia bergegas dari kampung halaman menuju ke Kuala Lumpur untuk mencari jawapan yang benar. Dari situlah tertangkapnya Cham dengan perempuan GRO dan terus menjatuhkan talak 3 semasa kiki masih dalam pantang lagi.

    Apakah cinta itu buta…tidak bahagia kah mereka sehingga mempunyai 3 orang cahaya mata yang comel belaka..dan kesemuanya adalah perempuan.

    Cham,
    I thought you were loving and caring husband and father but you failed and reason you giving to kiki was not acceptable. Walaupun you and kiki sudah tiada hubungan yang sah ingatlah bahawa anak-anak yang menghubungkan diantara kalian berdua. Try to behave as human.

    Sekian,
    Nantikan segmen terjah bersama melodi.

    Org yang di beritahu…

  12. ala lelaki sekarang…x padan ngan rupa..yg penting nafsu yg puas…bantai jak pompuan mana pun…
    cis…2 gro pun, x sdrka itu laki org…ikut suka hati dia jak yg penting poket penuh beb!!!

  13. Syukur ke hudrat-Nya, sekurg-kurgnya Kiki sdah buat yg terbaik sebgi isteri shigga sggp bertahan hingga anak ke 3, dan terbukti segalanya , didik anak-anak jadi anak yg terbaik dan solehah, tiada apa yg rugi buat Kiki dan ada pembalasan untuk suami yg dajal mcm ni..

  14. bagusla cerai..kalo aku jadik bini die..eiyuu..jijik ahh sentuh die..sesuki hati je bagi pompuan len pelok cium..siap tegok arak macam air mineral..ade hati nak azankan anak aku ?? ishh scary nye…jangankan kawen..nak bekawan ngan laki camni pon…aku tak hingin..hidup macam tu, siap cakap..berdoa pada ALLAH mengharap ..bla..bla..bla..
    cliche man!!..boring!!

  15. Sayang sangat ye kau Cham kat GRO tu…agak-agak kau dah toron lubang jubor dia ni…macamana muka hodoh boleh jadi artis..heran teman

  16. woi!
    ko ni gila la…
    pompuan camni ni pun ko nak buat teman jap lg ko kena hiv padan dng muka ko bodo btuilah. cari brng dah barai apalah bodo…..

  17. kepada saudari kiki,
    bersabarlah menempuh ujian tuhan yang telah termaktub di kitab azali. Apa yang terjadi ada hikmahNya. Allah s.w.t lebih mengetahui segala sesuatu yang kita tdk ketahui. Mungkin pd kita amat berat utk kita terima, tetapi kita akan nampak sinarnya nti. bersabarlah utk mendapat ganjaran di atas kesabaran kita. jika nikmat itu kita tdk peroleh di dunia, Allah akan memberi di akhirat. Percayalah dan yakin lah bhw Allah tdk sesekali menzalimi hambaNya..Apa yg penting,kembalilah ke jalan Allah sblm terlambat..doakan juga semoga perjalanan hidup saudari sentiasa dalam landasan Islam..amin.

  18. Thanks for the concern n support…..apapun saya terima ujian Allah dgn hati yang tenang…Saya bersyukur telah di selamatkan oleh Tuhan dr lelaki yg bernama CHARMA ADIZALILLULLAH…

  19. hurmmmm….korang ni suke sgt wat cite….P**IM*K tol!!!!
    ko tau ke die ni GRO???penah nmpak ke???atau penah langgan???
    klu x tau jgn suke2 cakap…FITNAH tu dose cam bunuh orang….ingat skit…
    BODOH…BODOH…

  20. hurmmmm….korang ni suke sgt wat cite n percaye cite2 yg x btol cam nii…BODOH BANGANG BENGONG la korong ni!!! korang tau ke die ni GRO???penah nmpak ke???atau penah langgan??? klu x tau jgn suke2 cakap…FITNAH tu dose cam bunuh orang…igt tu!!!!
    BODOH…BODOH…

  21. benda ni tipu
    kiki tu psycho
    kalau orang yang kenal rapat
    orang tu mesti tau perangai kiki
    aku taknak side mana2 .
    tapi benda betul , tak elok menipu

  22. kebanyakan korang ni ckp psl agama…tp cermin diri tu sikit
    korang menuduh pompn tu GRO ade bukti ke? pernah melanggan ke?
    diorg bercerai, korg sume side kiki…korang tau ke ape masalah umahtangga diorg? knal ke perangai sebenar cham ngn kiki?
    the truth is….org melayu kite ni mudah percaye tuduhan org tp diri sendr pon x knal tuan empunye bdn
    dosa fitnah lebih berat dr membunuh!
    nilah melayu kite, ckp psl agama tp diri sendr x sedar
    pasni baik korg taubat…dosa ngn Allah leh terampun tp dosa sesame manusia blom tentu dimaafkan

  23. dasar betina xsdar diri! Klu aku jd laki ko aku da bunuh ko da!jg laki cm jg binatang!pastu nk tuduh pmpuan tu gro!mmg patut pn Cham cerai kn ko talak3..sape xknl hang kt kedah kaki jantan!suka PAU jantan!Cham,bravo dude!

  24. Askum..
    sy rase da trlambat utk sy komen kt sini sbb sy bru dpt photo trbaru Cham ve dgn seorg pmpuan.tp rasenye tu photo lama.utk pengetahuan semua Cham ve dah pn brpisah dgn perempuan yg konon nye gro.itu lah yg diberitahu oleh kiki karmila dan perempuan tu sbenarnya bkn lah gro.mulut org biasalah.punca nya saya dgr Cham ada perempuan lain yg lebih cantik!skrg anda fikir2 lah sdiri.mana dtg punca sbenar..kesian kiki,kesian prempuan yg kne kutuk kt website ni!dah kene hina teruk2 pastu kena tinggal,n ada pmpuan lain lak! Harap bersabar la ye!

  25. kpd saudari kiki yang tang tang tang….i know what u did know,n what happen between u and your ex husband..n skrg u makin tak boleh nak trima kenyataan yang u mmg bermasalah dlm hal ni..satu lg, please jgn nak memandai kutuk2 org lain, sedar skit dri tu sape!!fkr skit hal ank2, nt klu terkene apa yang u mengata kat org kat ank2 u mcm mna??masa tu klu dah menyesal xkan jadi apa2 coz u mmg BODOH!!

  26. sy seorg kenalan yg agk rapat dgn saudari kiki..mngenai penceraian nya dgn cham v.e, hal itu amat2 dikesali krn ketika itu kiki di dlm pntang ank mereka yg ke-3 dn kiki pula ditalak dgn talak 3 sekali gus dn punca nya plak krn trdpt org ke-3 dlm rumah tngga mereka..kita sedia mklum org ke-3 itu brhubungan dgn cham..mmg tdk wajar ianya brlaku..namun apa yg trjd itu adalah ketentuan Ilahi yg tdk ada diantara kita dpt mngatasinya..dn trtakdirnya hal ini hnya Allah jua yg maha mngetahui..mngkin,pd kita cham mrupakn pesalah utama dlm hal ini..akn tetapi,spt yg tlh sy nyatakan td,Allah penentu dn maha mgetahui..baru2 ini,sy tlh diberitahu bhwa saudari kiki telah membuka keaiban salah seorg kwn lama dn baiknya di dlm facebook..khabarnya juga,kwn nya itu adalah bekas teman lelaki nya pd zmn skolah mreka dulu..bekas teman lelaki nya itu sdg menderita pnyakit yg dpt mndtgkan maut,namun,saudari kiki tlh membuka dn mengaibkan diri bekas teman lelakinya itu dgn memberitahu secara trbuka mngenai pnyakit yg dihidapi oleh bekas teman lelaki nya itu..dn prkara ini adalah sgt2 melampau krn mnjatuhkan maruah seseorg secara trbuka..sy juga diberitahu sbb apa saudari kiki melakukan prbuatan itu adalah krn dia tlh diberitahu oleh seseorg bhw bks tmn lelakinya itu tlh membawa cerita buruk mngenai dirinya wlu pun sy agk pasti saudari kiki sndri tdk pasti tentang kesahihan cerita itu..ini adalah krn,klu cerita itu tdk bnr,mngapa pula saudari kiki trgamak membuka keaiban bks tmn lelaki nya itu secara trbuka?mngapa dia tdk brdepan dn brtanya kan trus tentang hal itu pd bks tmn lelakinya itu?ini menunjukan saudari kiki mgkin ada membuat sesuatu prkara yg hnya Allah jua yg maha mngetahuinya baik buruk nya dn saudari kiki seolah2 tdk dpt menerima hakikat dirinya,lantaran itu melepaskan perasaan kecewanya pd org lain..wlu org itu prnh mnjd kwn dn bks tmn lelakinya..pd sy,mujur prkara itu tdk di bawa ke mahkamah krn sy agk yakin,jika hal itu dibawa,saudari kiki tdk akn memenangi kes itu dn trpksa brsiap sedia utk membayar sgl saman yg dikeluarkan oleh phk mahkamah..kesimpulan disini,cham dn saudari kiki brpisah bkn hnya krn trdpt org ke-3 dlm rumah tnga mereka dahulu, tp juga krn sikap saudari kiki yg tdk brtimbang rasa dn tdk berperikemanusian..mgkin juga krn itu dia tlh ditalak 3 sekali gus..sy bnr2 dn amat2 kecewa dgn diri dn cara hidupnya skrg dn lantaran itu sy mngambil keputusan menjauhkn diri sy dari nya..krn sy khuatir diri sy pula nnt akn mnjd mngsa saudari kiki yg seterusnya..alangkan hal buruk tentang bks suami dn bekas tmn lelakinya sndri boleh dihebahkan secara trbuka,inikan sy yg hnya seorg kwn biasa bg nya..sepatutnya,dlm hal diri dia bgtu stlh diceraikan,dia patut mnjd seorg yg lebih kuat dn berakal, tp nyata dia tewas dgn prmainan dunia..nasihat sy pd diri nya, belajar2lah meminta maaf kpd org lain dn bnyk-bnykan solat sunnat dn membaca Quran dn zikir agar diri lebih tenang..akhir kata,hidup bkn hnya di dunia,kesinambungan nya nnt adalah akhirat yg kita sbgai org muslim wajib beriman dgn hal ini..fkr-fkr kan lah..

  27. ..begitulah hidup ni…hanya kekuatan iman blh mnjadi benteng diri..sama2lah muhasabah diri d atas setiap kejadian tu..hrp2 Allah mmberi petunjuk kpd mereka….

  28. nomad,
    biarlah Tuhan yg menetukan segala-galanya…Kita tidak boleh menghukum mereka berdua, Tuhan yg akan menentukan, yg nyata, mereka berdua kini adalah bersahabat baik utk kepentingan anak2 mereka. Apa yg berlaku kita jadikan iktibar…cik nomad pun adala manusia biasa kan, kalau betul Nomad adalah org yg bagus dlm soal beragama berjumpalah mereka dan berilah nasihat dgn secara bersemuka sepetimana cik nomad menyuruh kiki berjumpa dgn bekas teman lelakinya..itukan lagi afdal.

  29. kiki ni sebenarnya gila!! aku pun tak aham ape yg die nak sbenarnye.. mane laki tak wat hal klu die bg mkn penerajang je kat c cham tu! klu anda sume ada akal fikiran fikirlah sendiri.. dulu kite kesian kat dia sebab dia diceraikan masa sedang pantang.sekarang cerita kiki ni dah heboh,semua org da tau..nak balas dendam kat lelaki pon agak2 la.ko tu da xde value!janda!sedar diri sket!ko nak ikot jantan,ikot laki org..ko ni dah same taraf dgn gro!ko nak sgt duit g la jd gro!pastu jgn nak kutuk2 anak org gro lah,bohsia lah..ko tu lagi hina!insaf lah sebelum trlambat kiki..

  30. cik nomad..klu betul apa yg u ckp so betul lah yg kiki ni mulut busuk!
    dok buruk2 kan org nombor1 tapi diri sendiri tak sedar diri!
    i rasa dia jd mcm ni sebab takde didikan agama kot..i dulu ingat betol lah kiki ni di aniaya..rupa2 nya sendiri cari pasal.kesian la kat kiki ni..da la kena cerai,perangai mcm ….!!!i tgk kiki ni mcm perempuan gatal jea!

  31. SALAM!!!

    erk…
    huhu…cian bdk ni kna kutuk ngn k0rg kn???
    k0 xknl sper kiki tuh..
    die tuh murah sgt!!!
    rmi org kedah knl ang la woi…
    udah2 la kiki…
    ang xreti jaga laki…
    ak tau la laki ang xensem, xyah nk lyn dia cm anjing…
    adoi..
    cian kt ang kiki…
    ang cermin dri tuh dlu…
    bdk pempuan ni lg mulia dr ang tau dak?
    hurm…
    ang byk jantan kn?
    tid0 jntan sna sni…
    xmalu ker?
    udah2 r tuh yer….

  32. sbr la cham….mybe nie balasan utk stiap pbuatan u….btaubat la bro…btaubat la seikhlas hati…InsyaAllah u bley jd hamba Nya yg tbaik…plz la brubah utk dri u n agama u…

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Surgeon Bong Dal Hee Drama Korea di 8TV

Layar Merdeka Drama Sempena Kemerdekaan di RTM