in ,

RM100 Untuk Hisap Kemaluan! Penyanyi Lelaki Tawar Khidmat Urut Batin di Aplikasi Songsang?

Di media sosial ketika ini tular mengenai beberapa perkongsian tangkapan skrin perbualan seorang netizen yang mendedahkan bahawa terdapat seorang penyanyi lelaki telah melakukan perkhidmatan urut di sebuah aplikasi mencari pasangan sejenis. Isu ini mula tercetus selepas ada beberapa portal mendedahkan mesej perbualan itu daripada seorang pembacanya.

Individu itu menjejaki selebriti tersebut semasa di Terengganu, dan dia telah dapat mengesannya daripada radar berhampiran dalam aplikasi itu dimana penyanyi tersebut menawarkan khidmat urut berharga RM50 sejam.

Penyanyi itu juga dikatakan ada buat khidmat urut batin, menurut individu ini ketika penyanyi itu buat live bunyi notifikasi daripada apps itu selalu kedengaran.

Lebih mengejutkan, selain menawarkan urut batin lelaki itu juga didakwa mengenakan bayaran sebanyak RM100 sekiranya ingin menghisap kemaluannya.

Rm100 Untuk Hisap Kemaluan! Penyanyi Lelaki Tawar Khidmat Urut Batin Di Aplikasi Songsang?

“Aku tukang urut bro bukan tukang isap”

“Kalau isap kena bayar”

“Tambah la 100”

“Kalau tak nak takpe” tulisnya di dalam aplikasi tersebut

Katanya bunyi itu selalu digunakan dalam aplikasi TikTok.

Selepas identiti penyanyi itu didedahkan, individu ini menggunakan gambar isteri dia dan ia membuatkan selebriti tersebut marah dan muat naik status di media sosial.

Rm100 Untuk Hisap Kemaluan! Penyanyi Lelaki Tawar Khidmat Urut Batin Di Aplikasi Songsang?

Individu itu terus ganggu selebriti ini ketika berada di Kota Bahru. Penyanyi tersebut muat naik mesej yang sama di media sosialnya.

Ramai yang tertanya-tanya siapakah gerangan artis tersebut.

Kenakan RM100 Untuk Hisap Kemaluan

Difahamkan perbualan tersebut berlaku sekitar awal Januari 2021. Rata-rata pengguna media sosial yang lain turut berasa terkejut dengan pendedahan tersebut apatah lagi sanggup menawarkan khidmat sedemikian.

Rm100 Untuk Hisap Kemaluan! Penyanyi Lelaki Tawar Khidmat Urut Batin Di Aplikasi Songsang?

Dalam Grin*r tu memang aku – Suhaimi Saad

Selepas isu ini viral, dilihat Suhaimi Saad ada mengeluarkan kenyataan di Facebook 

Rm100 Untuk Hisap Kemaluan! Penyanyi Lelaki Tawar Khidmat Urut Batin Di Aplikasi Songsang?

Dalam status itu, dia menjelaskan bahawa dia mengakui dirinya ada membuat khidmat urut dalam aplikasi tersebut, tetapi dia sama sekali tidak ada menawarkan khidmat untuk melakukan perkara songsang.

Dia juga menggesa agar gosip ini segera diberhentikan kerana individu yang ‘gali’ pasal dirinya ini ada kongsikan perbualan jika khidmat ‘lain’ ditawarkan.

kau datang mintak nak isap.

orang tu dah jawab dia tak buat sebab dia tukang urut.

ko balas dengan rasa hampa.

bila dia letak harga,kau gi viralkan cakap dia tawar khidmat isap ko*e.

ko ni orang ke b*bi?

Rm100 Untuk Hisap Kemaluan! Penyanyi Lelaki Tawar Khidmat Urut Batin Di Aplikasi Songsang?

Ini respon Suhaimi Saad :

“Stop la gosip gayboy dan tuduhan buat servis isap kot* tu. Tak elok.korang hanya akan himpun dosa je dan kalau betul pun, kenapa?

– Suhaimi Saad
Rm100 Untuk Hisap Kemaluan! Penyanyi Lelaki Tawar Khidmat Urut Batin Di Aplikasi Songsang?

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Shuk Sahar 150X150 1 | 19

Shuk Mengaku Buat Silap, Sanggup Buat Apa Sahaja Untuk Kembali Bahagia Bersama Keluarga

Noor Hisham Covid 19 2020 | 20

Jangan Goncang Pakaian! Ini Saranan KKM Cara Cuci Pakaian Pesakit COVID-19 Di Rumah