in , ,

Paparan Iklan Digital Samsung di Bandar Utama Menjelang Unpacked 2024

Ketika Samsung Electronics bersiap sedia untuk Galaxy Unpacked pertamanya pada tahun 2024, kempen papan iklan global telah dilancarkan untuk menjangkakan era baharu AI mudah alih Samsung.

Sejak 3 Januari, paparan digital telah disiarkan secara langsung di bandar utama di seluruh dunia, termasuk Bangkok, Chengdu, London, Milan, Madrid, New York, Seoul, Stockholm, Warsaw dan banyak lagi. 

Video itu menunjukkan kiub logam perlahan-lahan berkembang menjadi bintang animasi yang mewakili Galaxy AI dan pengalaman transformatif yang akan dibawanya.

Dengan kempen ini, Samsung menjemput penonton di mana-mana untuk diilhamkan oleh inovasi mudah alih yang tidak lama lagi akan mengubah cara pengguna hidup, berhubung dan mencipta selama-lamanya. 

Tonton video di bawah untuk melihat sekilas — dan bersiap sedia untuk mengalami epik yang tidak pernah berlaku sebelum ini di acara Galaxy Unpacked 2024 pada 17 Januari.

Pastikan anda mendaftar minat anda sekarang sehingga 17 Januari 2024 untuk layak mendapat e-baucar eksklusif RM400 apabila anda membuat pra-pesanan Galaxy baharu. Selain itu, berpeluang memenangi hadiah misteri setiap hari dengan mengikuti langkah mudah di bawah:

Langkah 1: Daftar minat anda untuk Peranti Galaxy Seterusnya dengan mengklik pada pautan ini untuk menjawab lima (5) soalan tinjauan.

Langkah 2: Lengkapkan lima (5) soalan tinjauan untuk mengambil bahagian dan berpeluang memenangi hadiah misteri setiap hari.

Unpacked-2024-OOH-Teaser_main2
▲ Digital OOH untuk Galaxy Unpacked 2024 di COEX di Seoul, Korea pada 5 Januari
Unpacked-2024-OOH-Teaser_main3
▲ Digital OOH untuk Galaxy Unpacked 2024 di Piazza del Duomo di Milan, Itali pada 5 Januari
https://flic.kr/p/2ps6PL2
▲ Digital OOH untuk Galaxy Unpacked 2024 di CentralWorld di Bangkok, Thailand pada 5 Januari
Unpacked-2024-OOH-Teaser_main5
▲ Digital OOH untuk Galaxy Unpacked 2024 di Piccadilly Circus di London, U.K. pada 5 Januari
Unpacked-2024-OOH-Teaser_main6 (1)
▲ Digital OOH untuk Galaxy Unpacked 2024 di Stureplan di Stockholm, Sweden pada 5 Januari
Unpacked-2024-OOH-Teaser_main7
▲ Digital OOH untuk Galaxy Unpacked 2024 di Stesen Kereta Api Central di Warsaw, Poland pada 5 Januari

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

RAMPAS CINTAKU 2

Drama Paling Sensasi ‘Rampas Cintaku 2’ Kembali Bersiaran Mulai 19 Januari

KEN ARIFF

Ken Ariff Cipta Lagu Khas Untuk Aina Abdul, Podcast Borak Sini Habis Sini