in , , ,

Netizen Kutuk Lara ‘Lembab’, Ini Komen ‘Pedas’ Awal & Scha

PASANGAN, Awal Ashaari dan Scha Alyahya sememangnya antara selebriti yang cukup dikenali dan menjadi perhatian dalam kalangan rakyat Malaysia.

Tambahan pula, pasangan ini dilihat begitu aktif di media sosial dan bersikap terbuka untuk berkongsi perkembangan anak mereka, Lara Alana yang sering menjadi bualan hangat netizen.

Awal Ashaari Dan Scha Alyahya

Terbaharu, pasangan ini dilihat ‘bengang’ apabila terdapat salah seorang peminat mereka mengeluarkan pendapat yang tidak berasas di ruangan komen Instagram.

Haaa… Komen apa itu?

Menerusi entri terbaru Awal di Instagram miliknya, dia telah memuat naik satu foto memaparkan kata-kata motivasi mengenai kehidupan.

Seperti biasa, apa sahaja posting yang dimuat naik oleh pasangan ini pasti akan mendapat perhatian peminatnya di mana rata-rata antara mereka tidak henti-henti memuji mereka sekeluarga.

Walau bagaimanapun, terdapat juga komen berbaur perli dan agak sensitif berhubung isu perkembangan puteri kesayangan mereka.

Awal Ashaari Dan Scha Alyahya

Awal Ashaari Dan Scha Alyahya

Awal Ashaari Dan Scha Alyahya

Awal Ashaari Dan Scha Alyahya

Awal Ashaari Dan Scha Alyahya

Awal Ashaari Dan Scha Alyahya

Tidak berdiam diri, Scha dan Awal bertindak membalas komen yang ditinggalkan pemilik akaun tersebut yang cuba mengajarnya bagaimana untuk menjaga anak.

Malah, pasangan pengacara ini turut menasihati wanita tersebut agar membuang sifat dengki dalam diri dan berhenti menjaga tepi kain orang lain.

Rata-rata pengikut Scha dan Awal meminta agar pasangan ini bersabar dalam dalam menerima kritikan negatif sedemikian.

Hamboi… Sedap-sedap je nak kutuk anak orang. Fokus dekat diri sendiri sudah lah.

Kalau ye pun nak tunjuk prihatin tu, biarlah berpada-pada sikit kak oi. Tahulah Awal dengan Scha nak jaga anak dia. Kan?

Awal Ashaari Dan Scha Alyahya

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Kuman Di Paru-Paru, Keadaan Janna Nick Makin Pulih

Canon Lancar Printer Terbaharu Yang Lebih Mudah Digunakan