in

Majalah Sensasi Bertukar Selebriti, Saniboey Bersara dari Manja?

Mulai bulan Mac 2009, majalah Sensasi (Singapura) akan bertukar menjadi majalah SELEBRITI. Untuk warga Singapura, jangan lupa untuk mendapatkan majalah Sensasi keluaran Februari. Ada artikel tentang album terbaru Dato’ Siti Nurhaliza, Lentera Timur. Gempak! Kata Siti, “Berilah ruang kami bernafas!”

3220341133 Cae8Edfcd4 | 4

Cover Tok Ti di Majalah Sensasi

Berita terbaru, editor Majalah Manja, Saniboey telah pun berhenti kerja di meja editorial majalah paling popular di Singapura itu dan kembali semula ke Malaysia untuk berkarya. Dengan itu, Budiey tidak lagi menjadi penulis untuk ruangan Psst dan artikel selebriti di Majalah Manja. Lagi pun payment pun masih belum dapat walaupun dah 3 bulan berkarya di majalah Manja. Biasalah, menjadi penulis sambilan di majalah agak susah dan lambat untuk dapat bayaran. Agak mengecewakan sebenarnya. Tak tahu sebab apa. Mungkin MediaCorp sekarang tengah cut cost kot. Kira nasib gak lah. Majalah Sensasi dan Pesona Wanita jugak yang cepat dapat payment. Syabas!

Selamat tinggal Manja. Semoga lebih sukses dan memaparkan isu yang lebih panas selepas ini.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

WISHING YOU A PROSPEROUS CHINESE NEW YEAR ONLY ON 8TV!

Jawapan Trivia: Liyana Jasmay Sokong Aizat