in ,

Lisa Surihani, Julia Ziegler Pakai Tudung dalam Tudung Ekspress

Tudung Ekspess merupakan sebuah drama siri terbaru yang mengisahkan tentang perjalanan hidup empat orang gadis bertudung yang berkongsi kisah suka duka yang memiliki watak dan perwatakan sendiri.

Drama bersiri arahan Joyce Lee dan Faizal Ishak ini membariskan pelakon yang semakin meningkat naik seperti Lisa Surihani, Julia Ziegler, Chermaine Poo dan Linda Hashim bakal bersiaran di saluran Astro Prima pada Julai ini.

Drama ini ditaja oleh Garnier

Majlis pelancaran drama ini akan diadakan tak lama lagi.

Lisa Surihani

Julia Ziegler

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. lisa surihani..
    akak so cute..,i like u so much..,
    teruskan usaha utk menjadi actress berjaya..,
    i always suppport u from behind..,
    may Allah bless u…,
    i love u..,ur fan..

  2. ohh.. ni ke yg d’katakn pakai tudung?????….. nama ja pakai tudung tp masih nampk rambut! ni la dunia artis kan???
    dosa dia yg tanggung btl tak???? tp aq ni sebagai muslim, aq nasihatkan korang pakai la tudung dgn cara yg betul.. ni bt sakitkn mata jee..bek tak payah pakai tudung.. macam nabil kata ‘lu pk laa sendiria’
    jgn pk kedunian.. pk laa akhirat nnt, egat laa sama ALLAH.
    tggl la yg d’larang.. bt la ap yg d’printahkn oleh-NYA. walallah’hu alam..

  3. Ya Allah..semoga diberi hiadayah dan petunjuk kepada sesiapa sahaja yg masih berani menerima azab Allah di sana nanti kerana ingkar menutup aurat dengan sempurna. Sesungguhnnya kita tidak mampu menerima malah membayangkan betapa besarnya hukuman kepada mereka yang tidak menutup aurat….AMINNNN.

  4. bodoh nk mampos punye artis malysia………….menyampah aku tgk diorang nie hipokrit,,,,,,,,,,,,,,,,walaupon 2 drama je tp tajuk die je dah mcm menyindir umat islam

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Gossip Artis Suka Halalkan Yang Haram

Gambar Sekitar Pelancaran Album Atilia