in ,

Krisdayanti Akui Hidup Bersendirian, Terpaksa Berpisah Dengan Suami

Krisdayanti dan keluarganya kini harus melalui saat sukar. Manakan tidak, sekarang ini Krisdayanti terpaksa hidup sendirian hanya bertemankan anak-anak. Suaminya, Raul Lemos, terpaksa tinggal berjauhan dengan isteri dan anak-anaknya untuk tempoh yang agak lama.

Keadaan ini disampaikan oleh Krisdayanti dalam muat naiknya di media sosial. Penyanyi “Menghitung Hari” itu  mengatakan bahawa Raul Lemos sekarang harus tinggal lebih lama di Timor Leste kerana peraturan protokol kesihatan yang ketat.

Krisdayanti

“Jarak dan waktu dipisahkan, saya tidak tahu berapa lama wabak itu berlalu,”

– Krisdayanti

Sebagai ungkapan kerinduannya, Krisdayanti memuat naik foto mesra dia dan suami. Pertama, ketika Raul Lemos mencium dahinya. Foto seterusnya ialah ketika mereka berdua saling berpandangan.

Krisdayanti

Diketahui, Raul Lemos kini menguruskan perniagaannya di negara asalnya, Timor Leste. Namun Krisdayanti tidak dapat menemani suaminya kerana banyak tugas sebagai anggota DPR RI  (Dewan Perwakilan Rakyat Republik Indonesia) menjadikan dia harus tinggal di Jakarta bersama anak-anaknya.

Leave a Reply

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Selepas Kena Sound dengan Ustazah Asma, Ini Yang Berlaku Kepada Muzik Video Ayda Jebat

Kaum Sejenis Ingin Hisap Kemaluan! Suhaimi Saad Perjelaskan Sebab Minta RM100