in , ,

Koloborasi Bersama Cat Farish Jadi Taruhan Mizie Kamis Untuk Single Terbaru PADAMU

Setelah setahun single pertama Mizie Kamis Ada Kamu dikeluarkan, sekali lagi Mizie terus melangkah dengan Single kedua “PadaMu”.

Menariknya kali ini , ada pembaharuan yang jelas dalam penerbitan lagu ini. Pertama, ada pembaharuan dalam lenggok suara Mizie Kamis yang disesuaikan dengan penampilan istimewa dari Cat Farish.

Lagu solo Mizie Kamis sebelum ini , Ada kamu , masih lagi menjadi juara dalam Carta Ikim. Untuk single kali ini, walau pun masih mengekalkan konsep ketuhanan dengan bergenre Pop. Mizie ingin lagu ini untuk menembusi audience baru yang lebih universal. “Lagu ini sangat dekat dengan diri saya. Saya optimis lagu ini boleh dekat dan lekat ke jiwa pendengar lagu lagu saya,, baru atau lama”

Mizie

Lagu edaran Map Musik ini , akan dirilis diplatform youtube pada 26 February 2022 hasil tulisan bersama Mizie Kamis dan komposer baru Hamie Surzair. Menurut Hamie Surzair, lirik lagu tersebut telah dihasilkan hampir 25 tahun dahulu berdasarkan pengalaman dan disesuaikan dengan konsep dan pembawakan terbaru dari Mizie Kamis. “Kami harap lagu-lagu berunsur ketuhanan ini dapat di terima dan bersaing dalam industri mainstream”

Mizie

Penampilan Mizie Kamis kali ini agak berubah dari sebelum ni bukanlah satu perkara yang drastik. Namun semuanya hanya mengikut kata hati dan penampilan umum Mizie dalam kehidupan hakiki seharian tidak menjadi masalah meskipun ditampilkan dalam lagu ini. ” memang begini penampilan seharian saya keluar rumah, ke tempat kerja dan sebagainya ” dengan harapan tiada isu ditimbulkan oleh netizen di luar sana.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Rich | 18

Rich Brian Drops A Surprise New EP Brightside Featuring GETCHO MANS With Warren Hue

Iqbal Zulkefli Hujan | 19

“Saya Dah Masak Dengan Perangai DS Vida, Tak Sabar Tunggu Drama Baru,” – Iqbal