in

OMG!OMG! SEDIHSEDIH

Gambar Zakiah Anas Berkemban Dengan Tuala

Gambar Zakiah Anas berkemban dengan tuala telah tersebar di internet. Setelah dibuat pemerhatian rapi oleh unit CSI, gambar ini dipercayai adalah gambar betul. Namun, saya rasa gambar ini telah diproses menggunakan super impose yang agak kebal untuk dikesan.

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. ala..kalau betul ni pic dia, dia bkn bogel pon
    tayah kepoh2
    ni mesti keje penjenayah ni
    nak sabotaj kak kiah
    igt, jenayah mmbawa padah

  2. alahh!! super impose apa nya? pakar IT sangat ker? org buta pun boleh bezakan mana satu betul atau tak.. cakap pasal color konon! dia mungkin tak salah.. tapi kenapa nak bergambar macam tu? terang2 dah moraliti tu nipis..macam korang jumpa dia hari2 plak nak nilai dia tu baik.. kalau baik sekalipun, takkan la merokok depan anak2? aku tau sangat dah dia ni.. nasib baik aku tinggal broadcast.. baik kerja bank!

  3. aku rasa laa…mungkin ni untuk melancarkan proses penceraian kot…ye la…kata husband dia payah nak lepaskan kak z neh…kita mana tau kot ini adalah strategi dia, kan…tapi jangan la buat camtu kak z wehh…kesian anak-anak, malu depa kalau kawan-kawan dok ejek…kiranya banyak kemungkinan jugak kenapa benda ni berlaku…

  4. Betul ke tak betul, kita tak tahu. Hanya yg empunya diri dan Tuhan shj yg tahu. Kalau betul, baik bertaubat. Kalau tak betul, syukur….

  5. ala dh betoi tu betoi jela..nk nafikan ape lagi..sume artis ke selebriti ke yg terlibat dlm bidang seni..hiburan sume hancur..sume pangei terok..xbleh di buat idola ke ape..ceh!!

  6. zakiah….zakiah pengacara wanita ternama ooooo…..zakiah terpesona aku melihatnya…….zakiah…..zakiah bilakah dapat bersama…bilaku katakan aku selalu merindukannya….ooooooooo…aku terpesona dengan rambut merah dan gebu badannya…..tapi sayang hanya kat dalam gambar……kini hanya tinggal kenangan……….

  7. auwwww….seksinye akak kiah kita ni ye…
    abe2 yg dok tengok pic ni jange tengok lamo2..kang mlm asik dok ngigau plak..sape yg susah..akak kat sebelah tu gak…hehehe

  8. ..ala kalo betul gmbar kak kiah pun apa salahnya..dah sah2 dia dlm bilik hotel pstu ni msti la gmbar simpanan peribadi..lgpun korg msti la penah berkemban kan..cumanya kak kiah ni dia berposing time bekemban…
    ..cuma silap dia careless sgt smpai gmbar ni boleh tersebar..huk huk huk

  9. Gambar ni memang betul. dah kuar paper dah pun arini. gambar peribadi dari hanset empunya diri. hanset dia telah dicuri pada konsert sureheboh tahun lepas. dia sendiri telah mengaku.

    bukan salah dia aar… hanset dah kene curi… harap harap ada adegan lain plak.. nak tgk nih…hahaha

  10. Betullah tu gambar Kiah…aku yang snap. Ada lagi gambar lain… lps tu dia bukak towel tu. Gambar dia dok berak pun ada… kenapa..? ta pe ca ya?? hehehe….

  11. # aie kata:
    March 22nd, 2009 at 10:52 am

    mcm super impose gitu.. kaler badan mcm tk same ajer..

    <— ni bukan superimpose…warna kulit muka n adan x sama sebab mekap.. kaum lelaki, xtau pasal mekap, jgn men cakap…pompuan suka mekap muka putih dr badan…

  12. Sape yg cakap ni bkn gambar zakiah anas, dia lah yg paling bodoh nak mampos tahap babi tunggal. Dh tentu ni gmbar asli.. Bkn nye super impose. Aku cameraman,aku tau la. Dh puas aku scan pic ni,dh nyata bkn pic super impose.

  13. memang artis sekarang byk prob.dah tersebar baru gelabah.nak buat tak pakai otak!malu aku malu. inilah dikatakan melayu mudah lupe. melaporkan dari 999,jgn kita di belenggu misteri

  14. pakai tuala aje… bukan telanjang bulat pun….
    takkan dia mandi pakai baju kebaya pulak….

    biasa le semua orang pakai tuala kalau nak gi mandi….!!!

    dah memang betul la gambar dia tu….

  15. tgk menarik gak leh tergoda.tp dah tua dah xpayah la pakai mcm 2 xelok cian anak2 tu.kalu muda xper lg la.muda kite pun mau tp dah tua xpayah la.pakai elok2 je untuk ank2.tgk siti muda pun mantain sopan je

  16. alah…watpe nk cover lg kak kiah oi!!!dh mmang sah dh ko dlm gmbr tuh…watpe nk tambah dosa lg ngan menafikan prkara yg betul…jngn nk tambah dosa yg memang dh bertimbun2 tuh..

  17. erm,kadang2kan kalau pempuan xpakai cmgni…lelaki gak xnak.nanti carik lain…da lumrah dah cmgnie….cuba korang tenung2kan skg mana ada manusia yg sempurna….
    dah diorg nak pakai cmtue biorjeala….
    asal kan diowg hepy…
    syok per tgk camtue…bukan luak pun!!!!hahaha
    pandai jga diri udahler

  18. pakai kemban pun mau bising satu malaysia ka..???nenek jiran aku pegi kedai pakai kemban pun satu kampung tak heran punya..???heran…heran….

  19. Wahai Zakiah sedar2 lah kite kan orang islam…memang betul kata2 orang yang arif. Kalau orang perempuan yang tak ada sifat malu, memang ibu syaitan.

  20. Mcm pernah nampak ar awek ni tapi kat mana ya. O aku bru teringat waktu tu mlm aku g kat ptaling street sbb nak repair lory brkdown sambil lalu tu aku husya ar kat lrg tu memang ada muka sejibik cam zakiah anas ni tapi ada halkum ar kat leher dia cuba korang check btul 2 gmbr ni

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Asyik FM Sajikan Segmen Menarik Sepanjang Tahun 2009

Profil Watie Bekas Anggota Elite