in

Gambar Rosma & Khai Pakai Baju Gaun Pengantin

Ramai yang terkejut masa Anugerah Juara Lagu ke 22 yang lalu, Rosma pakai baju gaun pengantin. Sekali tengok macam Cinderella pun ada. Ye lah, kira kena la tu dengan tema pada malam tu, fantasi dan magik. Tapi ramai yang tertanya mungkin Rosma dan Khai dah nak kahwin ke? Lagi pun, masa karpet ungu, Rosma berkepit dengan Khai yang juga memakai pakaian seperti pengantin. Wah… sesuai sangat la tu ek.

Khabarnya, baju mereka berdua ditaja oleh seseorang khas untuk Rosma pakai masa AJL22 yang lalu. Tak pelah, kita tunggu je Khai gi melamar dan pinang si Rosma.

[tags]rosma cinta khai, wedding rosma, gaun rosma, gambar khai, gossip khai, album baru khai, promosi album khai selayang mall[/tags]

gambar rosma khai

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Lirik Lagu Polaroid dari Band Oh Chenta Ku

Sekitar Majlis Pelancaran Dan Doa Selamat Filem Senario The Movie Episod 1