in , ,

EKSKLUSIF: Gambar Pra Persandingan Awal Ashaari & Scha Alyahya

Nah! Eksklusif untuk korang semua, khususnya peminat Awal & Scha Alyahya!

Okay, tajuk entri ini nampak sangat futuristiknya. Haha, tapi korang semua dah tahu kan yang Awal Ashaari dan Scha Alyahya sekarang tengah hangat bercinta dan katanya mereka tak lama lagi akan mendirikan rumahtangga.

Dalam erti kata lain, mereka sekarang sedang merancang untuk buat majlis kahwin dan resepsi. Ha, Budiey rasa tak lama lagi la tu kot sebab ada gak terdengar gossip tentang perancangan perkahwinan Scha dan Awal ni yang kononnya akan dilangsungkan pada tahun depan. Insyaallah, andai benarlah gossip ini,

Budiey tumpang gembira. Bukan apa sebab sepanjang berada bersama Scha dan Awal di Korea ni, Budiey dapat perhatikan dengan lensa kaca mata Budiey sendiri yang mereka sangat romantis sangat.

Okay, ini gambar-gambar photoshoot pra-perkahwinan ‘olok-olok’ pelakon Awal Ashaari dan Scha Alyahya di Korea di mana mereka telah memilih kostum Maharaja dan Maharini yang mana pernah dipakai semasa tahun 1764.

Sesuai betul dengan Scha sebab kostum ni macam busana dari Jepun je kan?

Awal Ashaari &Amp; Scha Alyahya Di Korea
Awal Ashaari &Amp; Scha Alyahya Di Korea
Awal Ashaari &Amp; Scha Alyahya Di Korea
Awal Ashaari &Amp; Scha Alyahya Di Korea
Awal Ashaari &Amp; Scha Alyahya Di Korea
Awal Ashaari &Amp; Scha Alyahya Di Korea
Awal Ashaari &Amp; Scha Alyahya Di Korea
Scha Awal
Awal Ashaari &Amp; Scha Alyahya Di Korea
Awal Ashaari &Amp; Scha Alyahya Di Korea
Awal Ashaari &Amp; Scha Alyahya Di Korea
Scha Awal
Awal Ashaari &Amp; Scha Alyahya Di Korea
Awal Ashaari &Amp; Scha Alyahya Di Korea
Awal Ashaari &Amp; Scha Alyahya Di Korea
Scha Awal

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Scha Awal 2020 | 23

Gambar Awal Ashaari & Scha Alyahya Dalam Bas Semasa Korea Trip

Traveloque Awal Ashaari di Safari World Everland Korea