in , ,

EKSKLUSIF: Gambar Pra Persandingan Awal Ashaari & Scha Alyahya

Eksklusif untuk korang semua, khususnya peminat Awal & Scha…

Okay, tajuk entri ini nampak sangat futuristiknya. Haha, tapi korang semua dah tahu kan yang Awal Ashaari dan Scha Alyahya sekarang tengah hangat bercinta dan katanya mereka tak lama lagi akan mendirikan rumahtangga. Dalam erti kata lain, mereka sekarang sedang merancang untuk buat majlis kahwin dan resepsi. Ha, Budiey rasa tak lama lagi la tu kot sebab ada gak terdengar gossip tentang perancangan perkahwinan Scha dan Awal ni yang kononnya akan dilangsungkan pada tahun depan. Insyaallah, andai benarlah gossip ini, Budiey tumpang gembira. Bukan apa sebab sepanjang berada bersama Scha dan Awal di Korea ni, Budiey dapat perhatikan dengan lensa kaca mata Budiey sendiri yang mereka sangat romantis sangat.

Okay, ini gambar-gambar photoshoot pra-perkahwinan ‘olok-olok’ pelakon Awal Ashaari dan Scha Alyahya di Korea di mana mereka telah memilih kostum Maharaja dan Maharini yang mana pernah dipakai semasa tahun 1764.

Sesuai betul dengan Scha sebab kostum ni macam busana dari Jepun je kan?

Awal Ashaari & Scha Alyahya di Korea

Awal Ashaari & Scha Alyahya di Korea

Awal Ashaari & Scha Alyahya di Korea

Awal Ashaari & Scha Alyahya di Korea

Awal Ashaari & Scha Alyahya di Korea

Awal Ashaari & Scha Alyahya di Korea

Awal Ashaari & Scha Alyahya di Korea

SCHA AWAL

Awal Ashaari & Scha Alyahya di Korea

Awal Ashaari & Scha Alyahya di Korea

Awal Ashaari & Scha Alyahya di Korea

SCHA AWAL

Awal Ashaari & Scha Alyahya di Korea

Awal Ashaari & Scha Alyahya di Korea

Awal Ashaari & Scha Alyahya di Korea

SCHA AWAL

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Gambar Awal Ashaari Dalam Bas Korea Trip

Traveloque Awal Ashaari di Safari World Everland Korea