in

Gambar Imej Baru Norman Hakim Botak Macam Mawi

Asalkan Memey Suhaiza suka, Norman Hakim tak kisah untuk menggondolkan kepalanya menjadi botak seperti Mawi. Itulah imej terbaru Norman Hakim selepas bercerai dengan Abby Abadi.

Bald & Bold

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. alahai…NORMAN..duda terhangat 2009..hukhuuu apasal ler aku tgk muka ko dh cm memey jek…apa2 jelah korng nih..mnyemak alam ja..oppsss…!! tp,knp budiey cm sokong jer budak dua org nih ek…haa, budiey msti da apa2 nih..komen ckit…

  2. Norman buat silap,heboh sa entero planet.Yang Abby pergi keChina dengan Laki bukan muhrim dan masih dalam edah tu,macam mana tak
    heboh pon!

  3. huhuuu..mat gila gila..kamu ni..dengar je t melodi tu yer..haha.dengar boleh,pecaya jangan…kamu tahu ke betul ke drg g watpe?ish2..drg pegi mula2 ber 4 yer..then on the day drg balik tu,trpaksa balik berdua..2 lagi rakan kongsi tu ade lg kat China..uruskn perniagaan..kamu kamu..

  4. che suke siti,kita orang pernah juga kesana(China).ketaranya disana bebas weh,pencegah maksiat takdok.jadi kalu pegi laki/puan tu,tanya
    hati je la.olih itu jangan jadikan kita bahan sensasi.

  5. pernah nampak norman hakim ni depan2… sumpah Handsome gilerr… pengsan tgk ketampanan… boleh d katakan artis paling kacak kat malaysia… dan dia ni tak Sombong.. sampai sekarang minat sangat2 kat norman hakim… untung lah memey… 😉

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Iqram Dinzly Pelakon Rempit VS Impak Maksima

ROSNAN ABDUL RAHMAN Makyung Raja Besar Senyanya