in

Gambar Eira Syazira dan Esma Danial Kahwin?

Eira Syazira dan Esma Danial dah kahwin? Apa-apa pun, warna tema biru pun lawa jugak. Mmm… pasangan secocok dan sepadan…

What do you think?

75 Points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. ala…gimik je ni, takkan eira tu tergamaka nak lukakan hati wife esma…takkan dia nak jadi macam memey pulak kottt…kalau betul la depa ni menikah, terus terang sungguh mengalahkan norman n memey…tapi ni mungkin salah satu adegan drama lakonan depa ni…agak-agak jaa…

  2. zaza ni duduk kat oversea ke sampai tak kenal diorg ni…mmglah diorg tak ngetop sgt tapi at least dikenali apa..waduh2…

  3. Kahwin dalam lakonan drama aje lah dol…
    Itu perempuan dia yg berlakon dlm cerita Ku Milikmu kan ?

    Aku suka siol cara dia berlakon… dgn cermin mata besau, ketawa snort2.. cute siol ! Kalo dapat makwe mcm tu pun aku nak !

  4. Bi0 la d0wg nk kawen p0n,janj dlm drama,if reality,n0 n0 n0,xsesuai dek n0n..jgn amek hak 0wg.d0ce au.ingat 2,renung2 kn, slmt beramah.

  5. kawin dlm drama melukut di tepian gantang laaa….
    kesian watak yang eira bawak dlm drama nie… sedih…

  6. itulah sebaiknya kahwin cepat-cepat, menunaikan sunnah … cabaran tetap ada… maklum disekeliling ramai yang cun cun…pilih sana ,pilih sini -lama -lama tak tahu nak pilih… yang kaya, yang cantik, yang beragama atau kurang agama – kalau orang yang ikut agama tu lebih selalunya orang bukannya suka.. kena kutuk , sumpah saranah habis-habisan macam Ust.Akil dgn. Wahedah!!!…

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Gambar Datin Seri Normala Samsudin

Video Lagu Dalam Taman Ini – Dato’ Siti Nurhaliza