in , ,

Dari Bakat On Air Talent, Kini Isha Jadi Penyampai Radio Era Mengendalikan Gempak Hit ERA

Radio ERA memperkenalkan personaliti dan program baharu. Strim segmen baharu ‘ERA: Gempak Hit ERA’ menerusi aplikasi SYOK

Para peminat ERA boleh berhibur dengan segmen baharu Gempak Hit ERA bersama Isha di ERA, setiap Isnin hingga Jumaat, jam 1 petang hingga 4 petang.

Segmen Gempak Hit ERA menampilkan Isha Norsham, seorang pengacara TV dan personaliti sosial media yang juga merupakan hos terkenal dari Gempak, portal hiburan digital yang terkemuka di Malaysia. Isha bakal mengetengahkan kandungan menarik termasuk informasi terkini, berita hiburan menarik, info gaya hidup, info sukan dan tren terkini di media sosial.

Dari Bakat On Air Talent, Kini Isha Jadi Penyampai Radio Era Mengendalikan Gempak Hit Era

Selain itu, peminat ERA juga berpeluang untuk membuat permintaan lagu bersama Isha untuk dimainkan di udara menerusi ‘Instagram Stories’ ERA. 

Isha merupakan bakat ‘On Air Talent’ terbitan Astro dan mula menerpa nama apabila menjadi hos untuk program Gempak TV saluran Astro Ria. Isha turut bergiat aktif dalam bidang lakonan dan dikenali di media sosial dengan menghasilkan pelbagai kandungan dan video seperti menari, trend fesyen dan info kesihatan serta kecergasan.

Dari Bakat On Air Talent, Kini Isha Jadi Penyampai Radio Era Mengendalikan Gempak Hit Era

Selain memiliki jumlah pengikut yang besar di platform media sosial, Isha juga seorang yang periang dan gemar untuk berkongsi aktiviti hariannya di media sosial untuk dikongsikan bersama pengikutnya. Ikuti Isha dalam ‘Gempak Hit ERA’! 

Para peminat boleh mendengarkan Gempak Hit ERA menerusi aplikasi SYOK. Muat turun aplikasi SYOK sekarang. 

Dari Bakat On Air Talent, Kini Isha Jadi Penyampai Radio Era Mengendalikan Gempak Hit Era

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Fitri Haris | 16

Rabithah & Fitri Haris Bergabung Hasilkan Lagu DALIL CINTA

Siti Nordiana | 17

Selepas Khai Bahar, Siti Nordiana Pilih Nubhan Berduet dalam Single SEKALI LAGI