in , , ,

Ben Affleck Bakal Mengarah Filem Disney Berjudul KEEPER OF THE LOST CITIES

Ben Afflek Terus Membangun Masa Depannya Menjadi Lebih Cerah,Dan Tampaknya Telah Menemukan Pekerjaan Yang Lain Yaitu Menjadi Sutradara.

Terdapat sumber memberitahu bahawa Disney sedang dalam pembikinan sebuah filem live-action berdasarkan siri buku terlaris Keeper of the Lost Cities yang ditulis oleh Shannon Messenger, dengan meletakkan bintang Hollywood iaitu Ben Affleck sebagai pengarahnya. Dia juga akan memproduksi melalui Pearl Street dan mengadaptasi naskahnya dengan Kate Gritmon. Madison Ainley akan menjadi produser eksekutif.

Dalam novel terlaris ini, bercerita tentang seorang gadis yang boleh melakukan telepati kemudian dia harus mencari tahu mengapa dia adalah orang penting dalam dunia barunya ini sebelum orang yang salah menemukan jawabannya terlebih dahulu. Ketika Sophie yang berusia 12 tahun akhirnya menemukan dari mana kemampuan telepati rahsianya berasal, dia mengetahui bahwa dia sebenarnya bukan manusia tetapi dari dunia lain yang ada berdampingan dengan manusia lain.

Ben Affleck Bakal Mengarah Filem Disney Berjudul KEEPER OF THE LOST CITIES

Ada lebih dari 2,5 juta buku yang dicetak dan terus bertambah dalam seri ini, dengan Book 8.5 Unlocked (dirilis pada November) baru saja dinobatkan sebagai Best Young Reader Book of 2020 oleh Barnes & Noble. Yang juga merupakan semifinalis Goodreads Choice Award 2020 dan California Gold Medal Winner.

The Way Back,  Drama olahraga Ben Affleck baru-baru ini memberinya beberapa ulasan terbaik dalam kariernya di bidang lakonan. Warner Bros sangat terkesan dan merancang untuk melakukan kampanye penghargaan untuk penampilannya yang terkenal dalam musim Oscar ini.

What do you think?

49 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Sah! Tiada Pengecas Disertakan Dalam Kotak Pembelian Samsung Galaxy S21

Album E.P. EXACXLI Percaturan Pertama Abubakarxli Bersama Def Jam