in ,

Behind The Scenes Temubual Eksklusif Bersama 3 Macan

Mungkin nama 3 Macan masih baru di Malaysia, tapi kalau Budiey sebut Trio Macan mungkin ada yang mengenali mereka. Macan bermaksud manis dan cantik.

Semalam, jam 2 petang, Budiey berpeluang untuk bertemu kesemua ahli 3 Macan iaitu Lia, Ayu dan Yeni ini menerusi sesi temubual eksklusif yang diadakan di hotel penginapan mereka. Selama seminggu 3 Macan berada di Kuala Lumpur untuk mempromosikan album mereka dan bertemu dengan media Malaysia untuk pertama kalinya.

Temubual berlangsung tak lah lama, hanya memakan masa 30 minit dan beberapa minit Budiey ambil masa sikit untuk mengambil gambar mereka.

Sebenarnya, mereka ini bukan hanya berbakat dalam bidang nyanyian, malah mereka juga boleh berlakon. Bukinya, 3 Macan telah berlakon dalam sinetron Dawai Asmara dan pada April tahun lalu, 3 Macan telah membintangi filem kedua mereka bergenre seram iaitu Darah Janda Kolong Wewe.

Behind the scenes kali ini menyorot sekitar temubual berlangsung.

Inilah gaya 3 Macan untuk penampilan mereka di Malaysia. Tak berapa seksi.

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. Amboi Mr. Budiey….dahla “buah betik” si baju merah tu membuak2..bila pose gambar, saje la tu nak ngendeng2 kat dada Budiey….pastu tangan Budiey lak macam tunjuk kat situ jek…hehehe…
    🙂

  2. Itu menandakan yg Budiey adalah lelaki normal.. hehe!

    Tak dpt tenong.. menjeling pun jadi ler..

    Teringat lagu yg di nyanyikan oleh artis pujaan Budiey..

    Menjeling menjeling ku bertentang ~~~

    wahaha! kantoi…. !

    Muka satu2 make up punyalah tebal.. cuba buang make up..
    Mesti hilang selera.. ahaks!

  3. why did u take a picture with those bitchy?!!! iwwwhhh… ilfil banget liat muka topeng mereka plus rambut mereka yg ga banget.. NORAK, ALAY, KAMPUNG!!!!!

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Gambar Awie Wings di Sidang Media Cuci The Musical 2

Nikki Palikat Gagahkan Diri Demi Shout! The Mod Musical