in ,

Video Sweet Fazura Panggil Fattah ‘DARLING’ Trending di Youtube Malaysia

Minggu lalu, pastinya ramai pelayar dan penonton Youtube akan mencari isu hangat yang melibatkan pelakon sensasi Nur Fazura dan Fattah Amin. Di Youtube terdapat banyak sekali video Fattah dan Fazura di Mekah yang diedit dan diambil daripada Instagram dan Facebook.

Video rakaman teman rapat Fazura yang dirakam semasa mereka singgah membeli kebab paling mendapat tempat apabila dalam video tersebut Fazura memanggil Fattah Amin dengan panggilan ‘Darling’. Waah, so sweet. Puteri Zarith sempat cakap, terpaksa mute video tu tapi mungkin Puteri Zarith tak sempat nak menekan butang mute lalu terupload sendiri dalam ig storynya. May be macam tu la senario yang berlakunya. Kita pun tak tahu. Entah-entah Puteri ni sengaja upload video ni. Mengundang la.

Namun, semalam segala spekulasi telah terjawab apabila Fattah Amin dan Fazura telah melangsungkan pertunangan pada hari Isnin, 13 November lalu.

Selain itu, video trailer terbaharu filem INCREDIBLES telah mendapat tumpuan penonton di mana filem ini dinantikan oleh sebilangan peminat animasi. Ya lah, Budiey pun dah lama rasanya tak menonton siri terbaru filem yang melibatkan sebuah keluarga yang memiliki superpower ni.

Jomlah kita tengok senarai carian dan video yang telah trending pada minggu ini.

Weekly YouTube Top 5 Trending searches in Malaysia

Last 7 days (November 24)

1. Incredibles 2 Official Teaser Trailer

Disney-Pixar fans were hyped up by the trailer featuring the return of the superhero family of five to the big screen.

 

2. [LIVE] Konsert Gegar Vaganza 2017 : GV Live+ Minggu 4

Fans tuned in for the Week 4 livestream of the Astro reality singing program which saw contestant Haida eliminated.

 

3. Mask Singer Ep. 12

Reality TV binge-watchers caught up with the latest episode of the singing competition as they made guesses as to which celebrities are behind the masks.

 

4. Sweet Fazura Cakap Kepada Fatah Amin ‘Ok Darling Kita Mute Video Ni’ Di Mekah

A montage featuring celebrity couple, Fazura and Fatah Amin during their trip in Mecca made the rounds as fans shared and circulated the video.

 

5. D’Academy Asia 3 : Baby Shima, Malaysia – Wulan Merindu

Curious netizens watched Baby Shima’s rendition of Wulan Merindu which drew harsh criticism by local singer Mas Edayu during an episode of the Indonesian singing competition D’Academy Fantasia.

 

* These are separate but related search items, so we grouped them into one line.


Note: This list shows the fastest rising searches, meaning these were the search terms that saw the largest spike in video searches this week.

_______________________________________

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Filem JIBAM Akhirnya Di Pawagam Mulai 7 Disember 2017

Yang Anda Patut Tahu Tentang Telemovie AKU BUKAN RASUL