in , ,

2024 FTISLAND LIVE ‘HEY DAY’ di Kuala Lumpur Pada 24 Februari 2024

Qew Communications Sdn Bhd Berikan Pengalaman Istimewa kepada Peminat FTISLAND di Malaysia

Dalam satu kejayaan dalam pengurusan acara yang luar biasa, kreativiti multimedia, dan kepakaran penyiaran, Qew Communications Sdn Bhd (Qew Comm) sekali lagi telah melepasi jangkaan. mereka membidik objektif yang sangat istimewa: – memuaskan hati peminat FTISLAND yang bersemangat di Malaysia dengan mencipta semula pengalaman peminat yang tidak dapat dilupakan. Pihak penganjur  juga  sangat  teruja  untuk  menjadikan  FTISLAND  sebagai  projek  konsert KPOP pertama mereka

2024 FTISLAND LIVE 'HEY DAY' di Kuala Lumpur Pada 24 Februari 2024

Khas untuk Peminat Muzik Korea di Malaysia

FTISLAND, kumpulan rock terkenal dari Korea Selatan, mempunyai peminat yang setia di Malaysia. FTISLAND bersedia memberikan peluang yang dinanti-nantikan kepada peminat mereka, yang dikenali sebagai “PRIMADONNAS,” untuk menghidupkan kembali kenangan nostalgik sambil merangkul muzik baru dan persembahan live yang mengujakan. 

Kembalinya ini menandakan satu momen istimewa dalam sejarah kumpulan ini, berjanji untuk membawa kegembiraan kepada peminat dan peminat muzik sama.

Selepas konsert “HEY DAY” mereka yang berjaya diadakan selama 2 hari di Seoul, Korea pada bulan Ogos, semua tiket sudah habis terjual! Kumpulan rock Korea Selatan, FTISLAND, dengan cepat mengumumkan tarikh lawatan antarabangsa, termasuk pertunjukan yang sah di Malaysia bertajuk “2024 FTISLAND LIVE ‘HEY DAY’ DI KUALA LUMPUR.” 

Acara yang sangat dinantikan ini dijadualkan berlangsung pada 24 Februari 2024, bermula pukul 8 malam di Zepp Kuala Lumpur. Tiket untuk konsert akan rasmi dijual pada pukul 12 tengah hari pada 30 November 2023.

FTISLAND ASIA TOUR

Sejak persembahan elektrik FTISLAND di “K-Wave 3 Music Festival” di Malaysia pada tahun 2018, peminat setia “PRIMADONNAS” Malaysia dengan bersemangat menanti kembalinya kumpulan ini untuk mengadakan konsert solo, dan berita mengenai kunjungan pertama mereka ke Kuala Lumpur dalam lima tahun telah mengejutkan kegembiraan peminat.

Konsert “HEY DAY” FTISLAND, yang bermula di Seoul pada bulan Ogos, dan pengumuman konsert di Taipei dan Bangkok pada tahun 2024 juga mendapat sambutan yang luar biasa. Konsert di Seoul menampilkan balada rock beremosi khas FTISLAND, interpretasi lagu dari album terbaru mereka, serta persembahan gitar solo yang menarik oleh Lee Hong Gi, yang semuanya membuat peminat antarabangsa tidak sabar untuk melihat lebih banyak.

Pada awal September, album mini ke-9 FTISLAND, “Sage” telah diperkenalkan. “Sage” mengandungi mesej untuk melangkah ke dunia yang lebih luas dan menavigasi jalan dengan bijak. Lagu tajuk, “Sage” dengan lirik yang ditulis oleh Lee Hong Gi dan Lee Jae Jin, mencerminkan komitmen teguh untuk terus maju dalam perjalanan unik seseorang, memberikan inspirasi kepada rakan sebaya yang menghadapi cabaran era ini.

FTISLAND, yang sudah melepasi ulang tahun ke-16 mereka dan ulang tahun ke-17 akan datang, telah menyajikan genre ekspresi muzik yang pelbagai menunjukkan seni mereka dan kepelbagaian konsert akan datang melalui album terkini ini.

FTISLAND

Tiket Rasmi Dijual Mulai 30 November pada 12 Tengah Hari!

Dikuasakan oleh Qew Communications Sdn Bhd, rakan radio rasmi Eight FM, Hot FM dan Fly FM, tiket untuk ” 2024 FTISLAND LIVE ‘HEY DAY’ DI KUALA LUMPUR” yang bersejarah akan boleh dibeli bermula dari jam 12 tengah hari pada 30 November, melalui my.bookmyshow.com dan talian hotline +603- 92124202. 

Harga tiket untuk konsert ini adalah dari RM 688 (Zon Rock VIP – Berdiri Bebas), RM 588 (CAT1 – Berdiri Bebas), RM 488 (CAT2 – Tempat Duduk Bernombor), hingga RM 388 (CAT3 – Berdiri Bebas).

Untuk maklumat lanjut, sila layari Facebook rasmi: https://www.facebook.com/qewcomm/

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

SAMSUNG

Tingkatkan Permainan Anda Dengan Monitor Samsung Odyssey Neo G9 

NADA DANAU

Festival Nada Danau di Royal Belum Simbolik Penyatuan Seni & Alam