in

Kisah Norman Hakim Abby Abadi: Tilam Toto, Selimut, Tuala Basah Bahan Bukti

Tilam toto, selimut dan tuala lembab dipercayai baru digunakan antara bahan yang ditemui sepasukan pegawai penguatkuasa JAIS. Sewaktu membuat serbuan dipejabat pelakon Norman Hakim 30 Oktober lalu.

Tiga bahan itu dikatakan ditemui di belakang sebuah kerusi di samping pasangannya di aras 1 pejabat pelakon itu. Semua peralatan ditemui itu akan dijadikan bahan bukti jika kes khalawat Norman Hakim & pasanganya Suhaiza Suhaimi atau Memey dibicarakan di mahkamah.

Sementara itu seorang pegawai penguatkuasa JAIS Daerah Gombak yang menyertai serbuan ke pejabat Norman itu berkata,

“Serbuan ke pejabat pelakon itu, dilakukan atas maklumat seorang rakan baik bapa Norman sendiri. Rakan bapa pelakon itu telah menghubungi kami pada kira-kira jam 2 pagi memaklumkan bahawa Norman telah memasuki pejabatnya dan disyaki pasangannya ada bersama.”

Ketika pasukan penguatkuasa JAIS tiba, katanya keadaan pejabat itu gelap dan mereka mendapati dua kereta dipercayai milik pasangan itu ada di hadapan pejabat. Setelah melihat kereta Proton Tiara dipercayai milik Norman dan Proton Persona dipercayai milik Memey, kami mengesyaki pasangan itu berada di dalam pejabat

Difahamkan Mohammad Sophee menerima khidmat pesanan ringkas (SMS) daripada memey yang memaklumkan serbuan pegawai penguatkuasa JAIS ke pejabat Norman pagi itu.

Sebaik memasuki aras satu pejabat Norman, anggota penguatkuasa JAIS mendapati Memey dalam keadaan terpinga-pinga. Memey ketika itu bertocang mengenakan baju serta berkot hitam katanya.

Ketika itulah penguatkuasa JAIS mendapati ada sebuah tilam toto belakang sebuah kerusi dan apabila tilam toto itu dibuka didapati ada kain selimut dan tuala lembab dalam keadaan berselerak dipercayai baru digunakan.

“Kami terus mencari Norman di aras satu tetapi beliau tidak ditemui sehinggalah kami menaiki tangga ke aras dua. Setelah puas mencari akhirnya kami menemui Norman menyorok di dalam sebuah bilik stor dan sebaik pintu stor dibuka Norman terus terjatuh,” katanya.

Menurut Pegawai Penguatkuasa itu Norman ketika itu hanya memakai kemeja T putih dan berseluar “BOXER” (seluar lelaki). Sewaktu disoal siasat, Norman dengan wajah terpinga-pinga menjelaskan dia tinggal di aras dua sedangkan Memey di aras satu, “Kami tinggal berasingan”.

Bagaimanapun selepas disoal siasat mendapati pasangan itu bukan suami isteri yang sah, kedua-duanya dibawa ke Balai Polis Taman Melawati kira-kira jam 3.30 pagi.

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. Memey ?????????……….
    tolonglah bertindak waras ya!mmg benda dh tjadi tp kita bleh selamatkn maruah sdri n rmhtgga org.Kalu dh rs miang jg dgn laki org tuh mmg xbleh buat apa ler,moga2 ko BAHAGIA.
    Norman ?????????……..
    Kasihan ank2..skrg mrk xfhm xtau apa2 tp jgn lupa bl 5thn akn dtg mrk dh pdi membaca so LU PK LA SDRI.
    Abby (T_T) teruskan solat n bdoa moga kuatkn Iman + tabah lalui khdpn n alam sbg ibu tggl.Stp yg blaku pasti ada hikmah,bsyukurla krn Dia akn terus mguji ksabaran kita.

  2. NH plakon lama pkai P.Tiara.. Mmy plakon baru pkai P.Persona…. mcm ‘trbalik’ je ..

    X leh nk bayangkn rupa NH jatuh msa pihak Jais buka pintu stor tu ..

    Apa yg Mmy wat dgn kot hitam pkul 3 pagi? Klau pkai telekung tu.. mgkin tgh wat solat tahajjud..

    Bkan muka trpinga2.. tpi ‘TRKULAT2’ sbb dh kna tangkap sbb wat salah!!

    Mna memey-yang? Knapa x kuar dr prtapaan utk bgi pnjelasan drp pihak anda klau anda x brsalah? Anybody dr Felda Tenggaroh .. any news dr sana?

  3. Konfius … mcmana memey-yang leh sms kt sophee bgtau jais ada kt luar ofis .. x ke itu brmakna yg dia dgar n tahu ada phak jais duk ketuk pintu- knapa x buka je pintu tu klau x wat salah/ btul2 tgh ‘bkerja’? Unless tgh wat ‘kerja’ lain lah kan …

    Mna csi? P cek kat ofis tu kut2 ada ‘pninggalan sejarah’ kt atas tilam toto tu ke.. klau ada, p wat dna test… nk tgok ada yg x mngaku lgi x ..

  4. hahhaha…
    sepandai-pandai tupai melompat..
    tuhan je yang tahu.. semoga abby tabah.
    norman & memey selamat berbahagia lah..
    jangan smpai pecah lubang udahlah erk..sendiri mau ingat lah..
    jgn smpai air mani jumpa kat tilam sudahlah..
    biasalah bila berdua ..sape boleh tahan beb..lu pikirlah sendiri..
    kalau norman tak digoda, mestilah memey yang mengoda..
    hhahahahaha…
    selamat abby..sebab dapat anak sorang lagi..anak kan rezeki ..
    semoga abby dilimpahkan rezki..bo layan lah lelaki keparat macam ni..
    gerammmmmmmmmmmmmmmm……..

  5. ermmm..
    ape maksudnya tilam basah..
    tuala basah..
    n boxer tu..?

    memey n norman basah gak ke..?

    ish ish…

    ntah2 btul kot depa da kawen…

    sbb tu ssh sgt nak lepaskan memey tu…

    aduyaiii…cian abby n baby baru lahir tu…
    xsempat kenal ayah…

    ermmmm…cerai je la abby…

    u can take care of urself….

    huhu..

    sgala yg jadik ada hikmahnye…

    for norman n memey…

    kawen je la lau da tak thn sgt…

    xbaik maenkan isteri mcm tu…

  6. Hehehe..sape suru kuat tipu bini..nah, dah ketahuan berpacaran dgn awek lain..memey..memey..pandai sungguh ko bersendiwara..rasa la..

  7. Norman mengaku sayang Memey
    Oleh Zubir Mohd Yunus

    BERITA tangkapan berkhalwat bintang utama siri Gerak Khas, Norman Hakim dengan pelakon baru, Memey Suhaiza pada 30 Oktober jam 3 pagi di Ukay Perdana, sedikit sebanyak berjaya membongkar perhubungan sulit yang terjalin antara dua bintang yang digilap oleh Datuk Yusof Haslam itu, sekali pun sebelum ini kedua-duanya bermati-matian menafikan pernah menjalin hubungan intim.

    Desas-desus sebelum ini mendakwa Norman sudah berkahwin dengan Memey di sempadan Thailand, namun dia menafikan dengan sekeras-kerasnya gosip liar itu. Sama ada Norman dan Memey bakal berdepan hukuman kerana berkhalwat atau dibebaskan, biar pihak mahkamah menentukan.

    Begitu juga nasib rumah tangga Norman apabila Abby dilaporkan turut berusaha menuntut fasakh di mahkamah syariah dan mendesak suaminya itu supaya menceraikannya.

    Kebanyakan media massa terbitan 4 November lalu melaporkan hubungan Norman dengan Memey sekadar teman profesional. Merujuk kepada salah satu laporan berkenaan, kata Norman: “Kalau Memey bukan artis, saya pasti perkara ini tidak menjadi spekulasi. Saya mengaku memberitahu Memey jangan beri sebarang kenyataan media kerana takut bercanggah.

    “Saya benar-benar berasa terhina, apa lagi ketika orang lain beranggapan kami sedang bersandiwara. Saya tidak berniat untuk ‘menegakkan benang yang basah’, sebaliknya cuba untuk ‘menarik rambut dalam tepung’. Memey seorang artis baru yang terlalu naif mengenai selok-belok industri hiburan. Saya tak nafikan dalam hal sekarang, saya cuba pertahankan Memey. Dia pun ada mak ayah. Malu keluarga dia nanti.”

    Ternyata, dalam situasi demikian, Norman tetap membela Memey sehingga Abby berasakan dirinya sudah tidak ada tempat di hati Norman! Istimewa sangat ke Memey dalam hidup Norman? Bagi mendapatkan jawapan kepada soalan itu, penulis ‘menerjah’ Norman di lokasi drama bersiri Gerak Khas di Bukit Antarabangsa, baru-baru ini.

    Terpaksa buat penafian pada media

    “Faktanya, saya mengenali Memey bermula dengan penggambaran drama Pasrah. Selepas penggambaran drama itu berakhir, kami jarang bertemu, tapi ada ketikanya saya dan Memey berhubung apabila saya perhatikan, Memey sama seperti gadis lain yang pernah saya kenal. Tapi, semakin mengenali dirinya, saya perhatikan Memey – beauty with the brain.

    Dalam rumah tangga, ada pasang surutnya. Pada masa sama, saya mengenali Memey. Namun, saya minta maaf apabila terpaksa membuat penafian kepada media kerana saya sudah faham dengan industri hiburan kita. Kalau kita mengiyakan, macam-macam spekulasi akan timbul. Saya tidak mahu perkara itu mengguris hati dan perasaan Abby.

    Kami mudah berkomunikasi dan ada sesuatu dalam diri Memey membuatkan saya senang untuk bekerja dan ada potensi dalam dirinya untuk sama-sama menguruskan syarikat (MDH Trading & Services). Memey juga memahami visi saya untuk mencapai wawasan. Saya perhatikan, Memey boleh mengikut rentak saya. Baik atau buruk diri saya, dia boleh faham.”
    Memey bukan punca keretakan

    Pada ketika saya berdepan pasang surut rumah tangga, Memey berada di sisi saya. Namun, saya tidak boleh meletakkan dirinya sebagai punca keretakan atau pasang surut rumah tangga saya dan Abby. Memey tidak ada kena mengena. Sekiranya saya berdepan dengan pasang surut rumah tangga, tapi anak-anak masih ada, mereka tetap memerlukan perhatian dan kasih sayang saya.

    Ada masa-masanya, Memey faham dengan masalah yang sedang saya hadapi. Perhatian Memey terhadap diri saya membuatkan diri ini lebih dihargai. Saya mengaku kesilapan saya, saya terpaksa membuat penafian kepada media. Perhubungan saya dan Memey tidak keterlaluan seperti yang disangka, sebaliknya atas dasar memahami antara satu sama lain, saya tidak menafikannya.

    Selepas kejadian diserbu sepasukan pegawai penguat kuasa Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) pada 30 Oktober, saya mengaku kesalahan saya. Apa saja penjelasan saya, perkara sudah berlaku.”

    “Perasaan sayang itu memang ada. Apabila Memey boleh memahami diri saya dan sedia membantu dalam perniagaan, saya tak nafikan, wujud sekelumit rasa sayang terhadap dirinya. Namun, saya tidak pernah berniat untuk menduakan Abby kerana dia bukan penyebab. Sekalipun terbit rasa sayang terhadap Memey, namun tanggung jawab saya sebagai suami dan ayah kepada rumah tangga serta anak-anak tak pernah diabaikan.

    Sekiranya saya hendak bercerita apa sebenarnya yang berlaku antara saya dan Abby, tidak manis untuk pengetahuan umum, lebih-lebih lagi kepada keadaan yang berlaku sekarang ini.”

    Cuba pertahan rumah tangga dengan Abby

    “Dalam situasi sekarang apabila perkara sudah berlaku, segala-galanya berkemungkinan. Sebabnya saya perlu bertanggungjawab ke atas apa yang berlaku. Saya perlu menjaga maruah keluarga dan dalam masa sama maruah keluarga Memey. Kemungkinan saya memperisterikannya, semuanya kuasa Allah, saya tak tahu apa yang akan berlaku pada masa depan.

    Begitu juga antara saya dan Abby, semuanya ketentuan Allah. Sebagai manusia, kita cuba merancang yang terbaik, kadang-kadang Tuhan menduga kita. Namun, saya akan tetap cuba mempertahankan rumah tangga saya dan Abby demi kebahagiaan anak-anak. Saya tak boleh hidup tanpa anak-anak.

    Kehidupan perlu diteruskan kerana setiap apa yang berlaku sudah tertulis. Tapi, saya ada bercakap dengan Memey, biarlah saya seorang saja yang buat kenyataan media kerana saya khuatir akan berlaku percanggahan. Pada masa sama, saya tak boleh membiarkan Memey menangani perkara ini sendiri. Saya harus menjelaskan keadaan sebenar kepada keluarganya.

    Saya seboleh mungkin ingin mempertahankan rumah tangga demi anak-anak yang sedang membesar. Sekiranya pintu hati Abby benar-benar sudah tertutup untuk saya, saya berserah kepada Allah. Sebagai manusia, saya tidak dapat lari daripada melakukan kesilapan dan kekurangan. Saya perlu terima kenyataan, harus tabah dan kuat. Walaupun masyarakat mencemuh, saya telan, perjuangan tetap diteruskan.

    Saya perlu bekerja kerana masih ada anak-anak dan tanggungan lain. Walau apapun yang akan berlaku selepas ini, antara saya dan Abby, antara saya serta Memey, saya akan rancang dan buat yang terbaik untuk masa depan.”

    Minta ruang perbetulkan diri

    “Saya menjalin perhubungan dengan Memey sebenarnya bukan satu kesalahan, tapi apa yang berlaku sekarang ini (merujuk kepada kes tangkapan khalwat dengan Memey), ia satu pengajaran kepada diri saya dan masyarakat.

    Saya sebagai selebriti perlu menjadikan kejadian ini sebagai iktibar supaya sentiasa beringat kerana kadang-kadang kita terlupa. Diri kita banyak mata yang memandang.

    Bagi mengharungi masa depan, saya perlu berhati-hati. Buat masa ini saya akur dengan kesalahan. Biarlah pihak Jais dan pihak mahkamah menentukan sama ada saya dan Memey bersalah atau sebaliknya.

    Sekalipun saya cuba mempertahankan diri, namun perspektif masyarakat, saya tak mampu mengubahnya. Sekiranya masyarakat terus menghukum saya, terpulanglah kepada mereka.

    Walau apapun yang bakal terjadi dalam rumah tangga saya dan Abby, saya tetap ayah kepada anak-anak. Biarpun saya ada hak membela diri, tapi kalau orang tak nak percaya, saya tak boleh memaksa mereka. Berilah ruang saya memperbetulkan kedudukan diri.”

    Hati Abby dah tertutup

    ISTERI mana yang boleh menahan sabar apabila mendapat berita mengejutkan apabila suaminya ditangkap khalwat dengan gadis lain yang lebih muda daripadanya, apatah lagi selama ini suaminya tidak pernah mengaku malah sanggup bersumpah menafikan dia ada hubungan dengan gadis berkenaan,

    Namun, akhirnya tembelang suami pecah juga. Remuk hati Abby Abadi dengan peristiwa itu lalu dia bertindak nekad untuk menuntut cerai daripada suaminya, Norman Hakim.

    Permohonan fasakh di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur tidak berjaya kerana Abby tidak mengemukakan dokumen lengkap dan kini beliau dikatakan sedang mengumpul dokumen bagi menuntut perceraian daripada Norman.

    Seperti dilaporkan Harian Metro pada Khamis lalu, Abby mengakui, dia tidak mahu lagi hidup bersama suaminya itu meskipun mahligai bahagia yang dibina sejak 11 Januari 2002 menzahirkan tiga cahaya mata comel.

    “Hati saya benar-benar sudah tertutup. Walaupun Norman cuba memujuk, saya tetap mahu meneruskan tuntutan cerai. Hati saya sekarang benar-benar tertutup untuknya,” kata Abby sambil mempersoalkan sikap Norman yang dikatakan tidak menolak kemungkinan menjadikan Memey sebagai isteri kedua.

    “Mampukah dia beristeri dua, isteri yang ada ini pun tidak terjaga,” kata Abby yang amat kecewa kerana pengorbanannya selama hidup dengan Norman tidak dihargai.

    “Selama tujuh tahun kami berkahwin saya sanggup berkorban segala-galanya untuk dia. Saya bersusah payah untuknya tetapi dia tidak pernah bersusah payah untuk saya,” kata Abby. Norman dan Abby pernah bercerai pada Mei 2006 dan seminggu selepas lafaz cerai, mereka rujuk semula.

    Pada Isnin lalu juga, media melaporkan tindakan Abby yang pergi ke lokasi penggambaran drama Gerak Khas menemui Norman untuk meminta cerai daripada suaminya. Insiden itu disaksikan sekumpulan wartawan dan krew penggambaran.

    “Ceraikan saya di sini juga, di depan wartawan sekarang ini juga,” jerit Abby dalam nada tegas dan penuh emosi di lokasi penggambaran drama itu berdekatan Carrefour, Wangsa Maju pada 3 November lalu.

    Bagaimanapun, Norman cuba untuk tidak mengeruhkan keadaan dan berlalu seketika daripada penglihatan rakan media, tanpa berkata apa-apa. Cukup dramatik melihat adegan yang membabitkan mereka, seperti dilaporkan Berita Harian.

  8. muka tak malu si memey tu. Norman pun dua kali lima,, Pantang tengok pompuan dahi licin. dah ada anak bini pun gatal nak pasang satu lagi. mula tak mengaku, macam-macam alasan diberi. Bila dh kena tangkap JAIS barulah nak keluarkan statement macam-macam. kalau dh salah tu mengakulah jgn nak sorok-sorok. Dahlah asyik menyebelahi si memey gatal tu, isteri cantik-cantik pun dia tak peduli & hargai. Rasanya kami dah tak minat lagi dgn Norman, kalau dulu kami mmg minat sebab dia dengan Abby “Loving Couple”. Sekarang baik si memey tu balik kampung, dia dh tutup pintu rezeki dia sendiri. Baru nak menapak dlm industri, dah awal nak cari publisiti murahan sampai gadai semua maruah….perempuan jahanammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  9. apa kes tu taula basah norman oi?lap sesuatu ke.baru pas guna plak tu.amboi kt tv bkn main lagi ckp backing diri tu mcm x buat apa2.mgkn drama dtgkp khlwat 2 cuma sbhgian dr insiden tp yg xnmpk 2 lg la.klu da saudara sndiri yg report JAIS mknanya mrka puntau ko tu skndal dan xthn tgok sikap korg bdua yg xsnonoh.ambik ko norman.mmg ptut abby minta cerai pun.

  10. POMPUAN KALU DAH YANG JENIS GATAL TERGEDIK-GEDIK TU PANTANG AJE TENGOK LAKI ORANG. LEPAS NI BERGEMBIRA LA SI GEDIK TU DAH DAPAT APA YANG DIA NAK… SI NORMAN TU PULAK PURA-PURA LA SEDIH KONON PADAHAL DALAM HATI GEMBIRA YANG AMAT. KALU TAK NAK LEPAS AJE DARI MENYEKSA ORANG BUAT APA…

  11. xkan nk tnjuk ajaq memey dlm gelap…hehe..kna tutup lmpu bru bley pndai ker?hahaha..xmsuk akal lgsung..siap pkai ‘boxer’ lg 2…buat praktikal skali kot…ish3x…klu rsa dri 2 xslh,npa mesti nyorok time jais dtg..

  12. Ya allah Ya Tuhanku…….
    Kenapa la Norman Hakim Sanggup Buat begiNI kat Abby Abadi……..
    Dulu Cakap SAYANG, Tapi Kini dah Merlayang semua KASIH SAYANG….
    Berubah la NORMAN ……
    P/S = Untuk memey, awak tu masih muda, Sepatutnya kena beringat, masa depan ko tu jauh lagi…………. lepas ni kalau ko buat stament cakap ko suka norman , HANCUR LA HIDUP KO……. ORANG AKAN CAKAP KO NI PERAMPAS………………………

  13. sebenarnya dah menyampah nk dgr crita mangkok 2 ekor nih,tapi simpati yg teramat pada sang isteri yg di diperkotak katik kan,mcmana pun doalah yg terbaik untk Abby dan anak2.

  14. padan muka hamapa 2…hahahahaha….pada lain2 artis dan sapa aja termasuklah aku sendiri..jangan lah jd lagu ni….kita ambik iktibaq dr apa yg berlaku….amin…..

  15. Memey ko bodoh le..saja mencari bala.pas ni semua org label ko sebagai perampas dan meroboh rumahtangga org…tuk t dulu camtu le gak .cuma dia buat dgn cara ‘terhormat’ tak nampak sgt..tapi citanya same gak..meroboh kan rumah tangga org..lagi sorang mangkuk..si suara itek tu pun same…suka sgt laki org..tak pe hidup korang bertiga tak selamat..tggu je..tuk t tak beranak2 sampai sekg..nape ek??lu pikir le sendiri…

  16. Alah memang dah kena tangkap jgn nak xsyen tak bersalah lak kan.Mengaku sudahlah lagi bukti tu dah terang ada tilam bantal tuala basah lembab tu semua apa tu eeeeeee dlm gelap lagi buat ape seh masyallah subhanallah….hanya tuhan aje yg tau kan ataupun dah plan swee swee si meymey sememeh tu saje nak dptkan normanlah konon sape taukan kan.Satu ari kena balasan kat sememekkk muka tebal tu aru tau tak tau malu.

  17. Norman Hakim ni cakap berbelit-belit… dasar PENIPU.. Helo friend tak payah lah nak berdolak-dalik mengaku salah sua lah.. Orang ramai bukan nya bodoh.. tak payah nak KELENTONG bodoh punya JANTAN.. Dah terang lagi nak bersuloh… Tambah kan dosa kau aje… Kalau lelaki & perempuan berdua-duan orang yang ketiga ialah SYAITAN…. Bertaubat lah kamu sebelum terlambat… Renung2 kan lah…

    Abby, don’t waste your time on a LOSER like him.. You deserve someone better than him… Be strong girl.. Kalau orang sakit kan hati you satu hari nanti orang akan sakiti hati dia..

    Memey kau ni perempuan MENTEL.. Pergi lah cari lelaki bujang.. Suami orang juga kau nak, tak malu… shame on you… Kalau Norman boleh menduakan Abby, one day dia juga boleh menduakan kau… BODOH….

  18. haha..ni lah lelaki penipu no.1 didunia tau,tahunyer buat sexs dan ambil dara anak dara orang tapi tak mahu ngaku dah tu kata syang!!mengapa sempit lagi ke P*** memey tu nanti dah Lo****R baru awak nak lepaskan dia macam awak buat kat abby!!persetan kay norman kalau aku jadi abby dan bapa abby ataupun babay memey aku kasi hentamkan c norman tu biar mampui lagi baguih!!!mak ey…sedap2 jer tak ngakun siap ngan ada tuala lembab lagi…ni bukan fitnah tapi ini fatonah tau tak..kenyataan yg terang jelas dan nyata la norman yang Bodoh di dunia~

  19. weh norman, ko mmg dsr jntn x sdr dri. da dpt bini cantik n baik g cari betine kurap 2.

    n for memey, cermin ckit mke ko 2. ade mcm angelina ke? da mcm berok senteng je ak tgk.. ade hati nk porak perande umh tangge org. nnt org bls lik kt ko bdoh…

    anyway kak abby, dont worry. sbb rmai org syg kak abby. berok 2 ekor 2 p mampus r…

  20. aku da agak da…klu si NH tu asik tk blk2 dia mesti ada tmpt utk ditumpahkn AIRNYA..maaf ini yg perlu org ppmn tau.org lelaki yg sudah berkahwin plng lama airnya bole brtahan 5 hari..jadi klu lama sngt suami tu tk kacau is3 fikirkn lah…adala dia”mkn luar” tu..patutlaa NH nk bertangngjwb sbab da di tebuk…UTK MEIMEI IS NT WORTH U HAV 2 GO THRU ALL TIS JUS 2 GET NH…HE IS NT A GOOD HSBND NOR A GOOD FATHER…sbnarnya u ni nk tmpng glamor jer..dpt kau skrng -ve glam…NH TLG JGN CKP PASAL AGAMA JGN GUNA NAMA ALLAH BUAT MASA NI U HANYA MENGELIRUKN BANGSA LAIN JER…LELAKI YG BERZINA JODOH NYA ADALAH PPMN ZINA JUGA…NIKAH DGN DIA JGN HABIS MANIS SEPAH DIBUANG..”DIA TK TAU APA2 DIA NAIF”HAIRAN TAPI DIA JUGA YG JATUHKAN IMAN U….ORG ISLAM KLU BUAT JAHAT ALLAH BAYAR TUNAI DIDUNIA..JADI JGN SALAHKN QADA QADAR…INI ADALH PILIHAN U IKUT NASU BINATNG…IS3 DLAM PANTNG DITINGGLKN…BUAT ABBY YG LAIN U BOLE MAAFKN TAPI PART DIA BUAT MAKSIAT BIAR DIA MELUTUT KAT KAKI U BETINA TU PN SAMA JGN MAAFKAN…..

  21. pertama, auwat hangpa semua guna perkataan kesat ni? mengucap sikit!

    kedua, naluri manusia ni tak boleh nak debate sangat sebab bukan perkara janggal bagi seorang wanita, muda atau tua, untuk menyukai seorang lelaki, bujang atau berkahwin. memey bukan wanita yang pertama dan yang terakhir TERCINTA dengan lelaki yang dah berkawin dan norman bukan lelaki pertama dan terakhir yang SYOK DAN TERCINTA kat wanita selain isteri nya sendiri. Ini bukan soal isteri lebeh cantik.

    ketiga, ofcurse sebelum tertangkap, mereka berdua kena nafi. Takkan norman nak mengaku terang-terang dia ada affair atau mencintai seorang wanita lain. Consequently, mestilah memey pun kena nafi. KECUALILAH mereka berdua dah nekad untuk berkahwin!

  22. hancusss punya suami.. tak bole pakai.. maybe they all ni dah kawen kat thai kot. tu yang berani nak duk serumah sampai 8 bulan tuh… selama ni tak takut ke kena tangkap…hissyyy… sedih tengok anak bini dia…pas ni abby kena lah kuat untuk teruskan hidup.. i pasti seluruh rakyat malaysia menyokong abby.. yang orang tu solat istikharah kat masjid apa cerita ye.. bukan ke lebih afdal solat sorang2 kat umah

  23. Sorry to say Abby, dah sampai masenye awak kene let HIM go.Taste NH memang hebat.Dari Era Fazira (nasib baik kene reject), Maya Karin (gossip senyap), Faradhiya dan last sekali Memey ni.Mereka suma jelita dan la de Bomb.Abby pun cantik saperti mereka.Itulah selera Norman.Sampai tua pun,dia akan masih meminati wanita2 jelita.Let him go.Its for the best.

  24. kepada [email protected] baru,jadikan kisah ini sbg pengajaran..fasha sandha yg ngetop tu pun,boleh buat org menyampah disebabkn title PENGACAU,inikan pula,yg baru nak bertatih,dn si memey ni tk memegang title JELITA,apa lah yang tinggal.skrg ni nmpk muka NH kat tv je,terus tukar channel.mana taknya,watak baik2 tp in real life,menyakitkn hati.tak ke menyampah tu.

  25. betina jahanam,konon nama glamor ler memey tu yer..muka x ler lawa mana pun tapi gediknya lebih..menyampah aku. aku bukan jelas tapi kesian kat abbyn anak2 cz dapat laki n bapak keparat mcm NH..betina tu dh di tebukkkk sbb tu ler NH bela sgt si betina celaka tu..

  26. Kawan2 ku, tiba masa nya kita boikot si NH & Memey… jangan tengok drama2 lakonan dia orang… buang karen aje… lebih baik save duit bill karen…. hehehe… PEACE….

  27. Zarin .. NH ingt org Jais x buka mulut kut .. tu yg brani cakap itu ini .. org Jais x plakon mcm NH tu .. Tgok je msa siaran Galaksi bru2 ni .. totally brbeza dgn knyataan drp pihak Jais. Kita tggu apa yg NH nk ckp lak dgn kyataan- TOTO, TILAM, TUALA BASAH (3T) .. boxer n stor/ duk blakang pintu tu.. X taulah kut2 NH tu nk smpai org cek ‘bekas’ depa kt 3T tu! If anybody notice .. NH x prnah sbut smua tu FITNAH .. hbis2 pun dia ckp SPEKULASI .. so cmna tu????

  28. Tuala dh basah .. ssuailh kna tgkap basah..
    Apa yg NH wat dlm stor pkul 3am dgn tshirt putih (msti bju pagoda nih!) dgn boxer? X takut nyamuk @ lipas ke? Yg mmeyang tu lak pakai kot pgi2 buta .. aduhhh … skrip drama mna depa ikut ni???

  29. suami / isteri kalau ada masalah patutnya bincanglah sesama sendiri utk settle problem demi kebahagian family..tapi kalau bincang atau mengadu dgn girlfriend / boyfriend inilah jadinya..last2 jatuh cinta ngan kawan sbb kawan lebih faham lebih caring kononnya..hati sape tak sakit kalau org lain yg lebih faham suami/ isteri sdr. Patutnya suami dan isteri jadilah pelengkap antara 1 sama lain..biasalah kita semua ada kelemahan..tapi tak boleh jadikan alasan nak cari lain..sebaliknya cuba perbaiki diri dan jgn lupa Allah S.W.T..mintak supaya dipelihara daripada dugaan syaitan yg sentiasa nak sesatkan manusia.. hati abby dah hancur atas apa yg berlaku..kesian betul kat dia, harap Allah sentiasa melindungi Abby dan anak2 yer.

  30. sepatutnya c-memey yang ditemu ramah lagi. apahal dia tak timbul-timbul selepas ditangkap basah. dasar pompuan tak tau untung. ingin sangat kat duit tak patut. grr. if aku tejumpa dia, ingin ku tampar muanya. baru dia tau. memalukan kaum pompuan je.

  31. fak laa sumer orang malaysia nie.. terutama melayu.. bender bodo nie pon nak amik kesah.. sukati diorank laa dier nak kapel ngan sesaper.. tue pon nak masuk first page.. kalo bab belajar, pasal ilmiah sumer tak nak pandang… bab artis orang melayu memang kedepan.. bodo laa korang.. dah 50 tahun merdeka pon pemikiran macam orang kampong.. suker jaga tepi kain orang.. korang tak malu ker??? macam dalam life korang sumer tak pernah buat mender2 macam nie??? fak laa hiprocritis…. orang miskin tak pernah korang amik tau.. tak pernah kesian pon… bodolaa orang melayu.. pastu kalo orang cina amik alih negara baru nak bising… bodo.. fak laa orang melayu kolot.. penulis blog nie pon bodo.. dahlaa bapok… fak khunsa dan bapok n gay…. fak fak fak fak…

  32. Dunno what to say baout memey…innocent ..nonsense….
    just 1 yr look what telah happen…

    She bring back farid kamil balik kampung time kak dia kahwin…
    tapi dapat laki org…

  33. Blog mana tu?.. nak gak baca, tak perasan pun Memeh tu ada berlakon dlm Dunia Baru 2 , tertgk pun drama Farah Syakirah.. itu pun episod 1, skrg ni dia tgh top drama baru tajuknya.. ” Kau Kunci Dirimu didlm bilik Stor No. 13… ” heronya tak lain tak bukan Norman Hakim.

  34. hei duffey kau ni apa kes????lupa mkn ubat!!!thnx norizan fr e info i tk tau pn yg NH tu cuba goda [email protected] tu.i respct kat dorang…TK MAIN BLAKNG.ADA HARGA DIRI YG TNGGI..klu stakat NHnye muka..bnyk brspah kat sngapore…aku hairn knapa makbpk si kucing tu bole trima NH dgn rela hati…bodo btul lah dorang..jiran lama tlng nasihatkan mereka dn kluarga mereka…aku ras klu si NHtu bkn artis msti kene tibai.ni tk..siap kata NH tu brtnggjwb lagi…nilaa sindrom alaf baru.asal dia artis smua bole…OOOI MKBPK MM…BNGN DR TIDR YG PNJNG!!! ANK AWAK TU AKAN MNGALAMI APA YG ABBY ALAMI…KLU SKADAR NK TUTUP MALU DNG NIKAHKAN MEREKA..TKPYAH LAA…SBAB 1MLYSIA N SNGPORE DA TAU DA…YG HARUS DILAKUKN SKRG MASUUKN SI MM TU KAT PUSAT2 COUNSLLNG..BIAR JADI ORN BRGUNA KLAK..TK CURI LAKI ORNG TK BUAT MAKSIAT…JGN SINGKT FIKIRN NIKAH BKN JLN PNYELESAIAN…NH BKN ORG YG BRTNGGJWB…TNGK JERLAH ANAK2 TRBIAR GARA2 ANK MKCK…MENDIRIKAN MASJID ATAS AIRMATA ORG IBARAT MENDIRIKAN RUMAH DITEPIAN PANTAI…TKKN KEKAL

  35. woi duffey…kuang aja ko ckp melayu bodo??ko ni org aper haaaaa????mulut 2 jge ckt..!!!!kuang aja!!!!sape yg merdeka kn negara ni…MELAYU…….paham!!!……kepada abby kuat kan smgat…berdoa bnyak2…norman ngn memey kawin je la….da wt salah xnk mgaku…..blaaaaaa

  36. conclusion…
    samada ini terancang atau serbuan atau apa2 pun…
    Si mamat dan Si momot ni yang untung….dapat durian runtuh…. kahwinlah nanti mereka berdua….tambah2 si mamat ni asyik membela si momot … cinta beralih arah…
    yang kesian kat si AB…sudah jatuh di timpa tangga…
    Tak mengapa AB..setiap orang yang dianiaya..doanya akan dimakbulkan Allah..
    Kuatkan iman AB…merayulah pada Allah…sesungguhnya Dia maha mendengar… dan maha Pemurah.
    Tak payah nak merayu2 pada si mamat ni lagi…dia sendiri pun terumbang ambing!!!!

  37. stlah trbaca mengenai statmnt NH yg mngatakn tkkn brpisah dgn abby kecuali maut..aku rass dia betul2 ikhlas syngkn abby..NH adlah mansia biasa yg tk lepas dr membuat silap lagi2 dia artis hidup dikelilingi godaan yg maha hebat…NH tewas hadapi ujian ni sbab nafsu mngatasi segala2nya…

  38. aloo Nh.. ko ingin ko lelaki bgs sgt.. muka macam berus jamban ada hati nak betina muda.. angel ko kat umah ko 2 dah cukup lawa.. tak mcm memey.. muka macam kucing kurap!!!!!!! apa lagi ko nak??? x cukup ank ko dah 3.. tak yah la ko nak kawen dgn betina sial mcm tu…

    buat kak abby.. tabah kan hati..jg anak-anak kak abby baik2.. sy setiasa doakan kak abby.. kak abby cantik.. jgn sebab jantan tak guna 2 kak abby nak sedey.. jantan mcm 2 memang patut buang dlm hidup kak abby…

  39. Tggu je lah depa bwa brg kes ni msa p kt mahkamah nti .. apa alasan NH lagi- nk argue psl prosedur mahkamah sbagaimana dia duk ‘komplen’ psl Jais dlu?

    Mna memeyang? Dia yg wat salah.. mak bapak yg bgi statement.. alahai …

  40. Padan muka ko NH ini la padahnya suka menipu isteri.. NH tak guna ko nak miliki sume pompuan JELITA kat dunia ni tapi memey tu tak jelita pun GEDIK je lebih.. memey kenapa diam je mungkin ko malu kot 1 malaysia tau ko tu dah ter..TUTTT… eee malunye… MURAH BETUL KO NI MEMEY macam tak ada jantan lain lagi laki orang pun ko sapu..

    Pada ABBY ABADI tabahkan hati mu.. ALLAH dah tunjukkan siapa NH. Teruskan hidup mu dan besarkan anak-anak mu dengan ilmu dan akhlak yang baik.. insyaallah akan ada sinar bahagia untukmu..

  41. ha.. elok la 2.. sokongan keluarga mmg di perlukn… tp jgn la sokong wt maksiat… jwb ye mak bpk memey nt kt akhirat…

    norman mmg dasar buaya darat x sedar diri… spe lg ko nk main pas nie… da x ckp ke ade bini cun… ada hati nk poligami…. sorg bini pon x t’jage…

  42. Tilam toto tu ape? Kelaka baca artikel ni…!

    apa yang kelakarnya… tilam toto pun ko tak tahu..

    walau apa pun hanya ALLAH jer yang tahu apa yg mereka dah buat..
    sorang tingkat2 lagi sorang tingkat 2… nak kira kes apa tuh…
    kes khalwat jugak ker…

  43. merasa yg haram mmg sedap.menerima yg haram mmg best… tp tggu jer lebih sedap azab diakhirat……mcm mkan tomyam dgn kari hehhe pedas n masam hehehehhee …tero jugak NH n mmy masak… mkn utk sahur yer hehehehehe
    abby sabar tu sakit pasti kemenangan menyebelahi org yg sabar

  44. Hakikat yg nyata norman n memey mmg skandal..pekara ni di beritahu sendiri oleh darling(saudara memey) pada abby..dan memey bergado dgn darling sbb kes ni la…memey x tau nk jawab ape sbb die mmg suke kan norman..tp problemnye norman ni da kawen…benda2 ni boleh dielak dr awal..sbb 1malaya tau norman 2 laki si abby..ape2 pun kita x layak nk menghukum mereka..Tuhan saja yg dah aturkan nasib dorg lepas nie..doa aje lah yg terbaik buat mereka..tp to abby….semoga tabah…klu norman mmg ditakdirkan milik u…u pasti dpt kebahagian e2 semula..

  45. Makin hari makin teruk spekulasi pada Memey dan NH ni. MEmang patutlah Allah SWT dah bgtau kehinaan pada org yang menimbulkan fitnah. Harap jadi iktibar juga pd org lain.

  46. apa lah nak jadi kat dunia ne…….makin hari makin banyak benda yang tak sepatut nya belaku…harap kak abbt sabar lah ye.satu hari nanti memey tu akan rasa gak cam ne kak abby rasa sekarang….dunia ne umpa roda,setiap manusia akan merasa apa yang dia lakukan.tol tak…………….

  47. hm… cian u abby. sabo je le ada laki gila betina… baek cerai jer… memey tu pon satu dah tak der laki lain da ker… tp bk kate pepatah”kalau tak der angin tak kan nak goyang” ye dak???? lu pikir la norman….

  48. mmg patut pun abby mtk cerai ngan norman… jantan camni… huh…
    si memey nie pun satu hal… x tgk ke contoh2 artis rampas kekasih org lain… lps berjaya kawin pastu cerai…
    abby tu aku percaya dia seorg yg tabah…
    mesti dia blh harungi ape yg berlaku….

  49. assalamualaikum….semua.saya erisya.knapa ye kebanyakan selebriti kawin cerai..?apabila saya terdengar gosip tentang mereka saya rasa tak patut norman buat abby mcm tu sedangkan abby masih dalam pantang.betul kata kebanyakan orang lelaki memang tak boleh percaya..bila lama tak dapat layanan dari istri mulalah main kayu 3 di belakang istri.bila rasa istri dah berumur mulalah cari pengganti yang lain.pada abby tabahkan la hati dan cuba bina hidup baru bersama2 anak ok..jangan bersedih nt makan diri.

  50. ala..biasela..lelaki..klu tak, takkan namenye LELAKI..setiap lelaki ni ade niat nak pasang lebih dri satu..cuma kemampuan tu jer yg tak ade..klu mampu pun sembunyi2..takut nnti bini tua tahu..klu org cm ni..da wat hal dri awal..jgn bg peluang tuk kali yg ke2 da..tgk ape da jd pd abby..cian dia..lelaki ni pantang digoda cair..mula2 tu memangla jual mahal ade EGO kan..tp klu c memey tu da telanjang kat depan c NH sapa yg tahannnn..takkan duk leleh jer..tgkkkkk…

  51. nama pn jerangkong apa yg kau tau soal jodoh..HANTU…klu golongan kau bole arg buat keje tanpa nikah da kira jodoh…tapi dlm golongan kami manusia2 berakal dan berilmu itu bkn kira jodoh itu BODOL BARAGHAL DAN BEBAL…lain kali nk masuk cmpur hal2 manusia buat kajian dulu…

  52. memey aku rasa kau banyak2 bawak bersabar dia orang ni sebenarnya jeles kat kau sebab kau dapat norman 2 kalau dia org dpt peluang dia org pun sama gak…x payah la kau nak berebut norman 2 jrakung kan ada he he he

  53. ape hal la ko ni jerakung..ckp sedap mulut seindah bahasa jer..ala..setakat norman hakim tu..tak payahla nak ssh2kan dri nak berebut..bukan ensem pow…abby pun sendri pow taknak..dia kasi free jer kat memey tu..scdhand..barang terpakai..

  54. naper la para suami zaman sekarang ni bila ada mslh je nk cr tmpat luah perasaan kununnya….mcm la xder family nk g bercerita…pompuan muda jgk yg jd pilihan nk luah kan masalah kununnya…cuber2 la bwk muhasabah diri….jgn slhkan isteri je kalo ada maslh dlm rumah tangga…cermin diri tu jgk k…ini pesanan untuk sumer para suami di muka bumi ini…mcm berceramah lak aku rasa..huhuhu

  55. assalamualaikum,,
    ape-ape pon sy menghrpkn abby dpt meneruskn kehidupan …tabahkn hati dan hadapi semua ini dgn tenang…Setiap apa yg berlaku pasti ada hikmahnya..ingatlah betapa susahnya kita ramai lg org kt luar sana lebih susah drpd kita kak abby u hv to forget all da passed ..Bina hidup baru disamping ank² t’cinta..Besarkn mereka dgn penuh kasih syg n carilh ketenangan diwaktu 1/3 mlm kerana pd waktu itu hanya kita dan Ilahi shj yg sdg berbicara..x lupa juga
    happy birthday yg ke 30
    …we always be by ur side..

  56. P**i memey dah gatal, NH dah rasa sempit dari AA punya, nak buat macamana…memey dah pernah rasa NH punya …. sebab tu nak lagi. Tu yang kena tangkap basah tu. Syok punya pasal.I punya kesimpulan tau, biasanya TEPAT tau.

  57. KO..ni JERANKUNG,tak abizz2 nak puji kuda belang tu naper..muka NH tu Ko kata mcm BRAD PIT..BUTA APE KO NI..silap la ko masuk dlm ruangan ni..

  58. Sabau sis Rose..bawak2 minum pres oren tu bio sejuk kit hati … nanti kite smbung lg ye… sabau..sabau..(smbil mengurut blakang sis Rose..)hehehehe…sis dpt rase ke..???? hehehehe.. jerangkung .. nh tu bkn cam Brad Pitt..tp cam berok insap pit.. wawawawa…

    *ai..sis Hnyb n mama cntik..lame tak join kapet ss ni..knape .. ????

  59. Sedih tengok kisah Abby dlm nona d Tv3 td..tp salute kat Abby sebab Abby kuat menghadapi dugaan ni..dan sedih gak dengo crita akak yg nasib serupa Abby tp dugaan yg d tempuh lg kuat dr Abby..semoga wanita2 yg mengalami nsb yg sama cam Abby..tabah..kuat semangat dan cekal dlm mengharungi hidup ini…dan buat lelaki yg bergelar suami… sayang..kasih dn cintai lah isteri anda sebagai mana isteri anda kasih,cinta dan syng pada anda…insan kedua belum tentu membahagiakan kita..

  60. aku nak tanyalah dgn rakyat 1 M’sia ni ..daripada Universiti Oxford mana si memey tu ye.. hinggakan si Memey tu dikatakan ‘beauty with the brain’ ..entah2 SPM pun tak bagus kot.. kah kah kah..Norman2..taste engkau ni rendah sgt lah.. Dah dpt isteri cantik dan high class, bertanggungjawab nak berbinikn c memey low class tu pula.. Klu memey tu ‘beauty with the brain’ taklh buat benda tak elok sampai kena tangkap basah..ya dak..keh keh..keh .. NH ngan memey sama2 bodohhhhh.. Ha ha..

  61. syabas Norman…. !!! ini baru di katakan lelaki sejati….
    asyik makan ikan aje… sekali sekala makan juga pizza kan….. hehhee

  62. kawan…sudah terpengaroh budaya kuning kah. alahai…ini negara Malaysia…bukan Ulu Sg. Apong. (USA). tak apa lah kalau engkau org beruntung berjuta-juta ringgit dan glamor seperti Madonna, Britney Spear yang ni setakat tempatan pulak nak cari glamor tapi bukan cari cam ni. buat bini susah jer. i kesian dengan budak tahu yang masih ingin kasih sayang dari seorg abah. ini abah keparat lah. kalau udah mengatal ya bagus tak payah kawin terus kan skandal sepanjang hayat sampei ke tua jer. buat orang lain susah pulak.

  63. teruk betul lah NH n Memey tu… YA ALLAH apadah jadi dgn mereka tu..? Yang penting ALLAH ingin menunjukkan dosa2 yg pernah d buat oleh NH n MEMEY yg pernah dan selalu buat dosa terkutuk…. tentang tuala basah n tilam kenapa secara tiba2 basah n ada tilam d office?? mungkin ada muslihat disebalik tu… senang ada masa mereka BERAKSI… ASTAGAFIRULLAHALAZIM…NAUUZUBILLAHIMINAZALIK….INSAFLAH WAHAI MANUSIA

  64. aku percaya norman ngan abby mesti rujuk blk
    ank dia x leh nak tidur .rindu kat papa dia kesian….abby lembutla hati
    terimala norman demi anak anak kesian…..bagila norman peluang

  65. UC..tgk la JERANKUNG ni..tak abihh2 kutuk org pompuan..menyakitkan hatila..mkn jamu 3x sehari insyaallah..jaga badan biar beranak byk pow.insyaallah tak mungkin seperti ape yg dikatakan oleh Jerankung tanah tu..

  66. Aku minta maaf pada kamu semua..dan juga pada AB.
    Sebenar nya tilam toto. selmut dan tuala basah tu bukan aku yg punya.
    Pekerja bangla jaga store yg punya. Caya la !!

  67. aku percaya,,, fikir logikla kalau nh nak projet baik wat kat hotel….
    ni nak wat kat ofis x masuk akal betullll …ni mesti abby wat perankap
    x sabar sabar nak kahwin ngan zul gigolo 222

  68. ko ni mcm cemburu jer dgn Abby tu Jerankung..biarla dia ade org br..sekurang2 nye dia tak sunyi..aku rase ko cemburu coz abby tu tak pilih ko kottt..hahaha..whatever happy new year 09..bukak buku br..

  69. Jerangkung kata : aku percaya,,, fikir logikla kalau nh nak projet baik wat kat hotel….
    ni nak wat kat ofis x masuk akal betullll …ni mesti abby wat perankap

    Ku pulak kata : Pat hotel tak bleh… nanti ramai yg kenal..
    dlm ofis lah peluang.. pasal takde orang yg nampak. wekekeke!
    Tilam toto tu apa ke benda ah? Tilam lipat eh ?
    Kalo Norman tak salah yg dia lari sembunyikan diri buat pe ?
    Kena tangkap dgn berseluar boxer lagi..
    Nasib baik tak berseluar dalam superman eh…
    hua hua hua… ! 🙂

  70. NH wat perjanjian dgn bangla tu..pas dia main..bangla lak himpit momok tu..share2 coz tilam,toto bangla punye..depa pow nak gak habuan..hahaha

  71. Siapa nama lelaki muda yg jadi belangkas Abby sekarang ?
    Mungkin budak lelaki tu cuma nak tumpang glamour utk dikenali ramai maklumlah artis lelaki baru.. jadi dia gunakan Abby sebagai batu loncatan.

    Saranan ku pada Abby jgnlah cepat berhimpit dgn mana2 lelaki dulu.. supaya tak mendatangkan fitnah.
    Harap2 apa yg Abby dah lalui akan dijadikan teladan..
    Tak perlulah nak membuktikan pada umum masih laku dpt anak ikan walaupun awak J model beranak 3.
    Beringat lah mungkin ada yg sekadar nak ambil kesempatan saja.

  72. tak kan nak himpit kau tabuan nti kena sengat lagi bisa,
    rose kau ni x habis habis la nak share, aku rasa kau la share ngan bangla 2…….ha lagi satu duit nh x habis mknla belakun da la laku bisnes lagi setakat hilton 2 mainnan dia je kot….. kkkkkk happy new yrrrrrrrr

  73. jERANKUNG..KO ni memang da jadi JERANgKUNG..DR AWAL aku da ingatkan ko,aku tak heran dgn tu semua..aku bukan momok sundal tu..ada FAHAMMMMM!!

  74. Jerangkung >>> Wei… aku punya sengat.. sengat manja lah..
    Ku kasi bengkak pun bengkak manja..
    Sekali kena mintak lagi oi….
    wakakakaka!

    🙂

    aah kan cik rose dah kluar perkataan vulgar sun%dal….

    amek ko… kekeke!

  75. ahaks..terlupa lak..da lame tak service kot..bini ko mne JERANKUNG..lainkali cukup tempoh service..xde la dapat penyakit meroyan…service cm kete2 tu… hahaha..

  76. hoi jerankung benggog btoi ko nie. ppuan murahan cm 2 pn ko nak. byk lg ppuan bgus. aku nie kalu bg norman free pun x ingin la. geli aku… rela aku membujang. atau ko nie adik beradik ppuan sial 2. tu sokong dia tu…

  77. hmm…wahai memey perempuan tak sedar diri..aku bru ja baca salah satu majalah…hm…nak kawin ye???ada gosip kamu nak kawin yer…kawin lah kamu pi jahanam…jauh2 lah kamu…e…tak sedar diri…tak tahan liat muka memey muncul di muka majalah tu…fui~~~patutlah abby tak ingin berlakon ma engkau…sapa tahan berlakon dan bekerja with memey yang rampas laki orang!!!!dasar perempuan gatal..!!kalau aku nampak engkau aku tak layan dan pandang muka engkau yang perosak masjid orang…MEMANG MEMEY TAK KASIHAN TENGOK BABY YANG BARU LAHIR TU YE???MEMANG TAK ADA HATI LANGSUNG…KESIAN BABY TU TAK ADA BAPA…NYAH LAH ENGKAU MEMEY..MARUAH DAH TERGADAI!!!

  78. WAHAI JERANGKONG…APE LER ENGKAU NE..BUAT APE…NH DENGAN PEREMPUAN GEDIK TU BUAT KAT HOTEL..SEDANGKN KALAU MEREKA BUAT KAT HOTEL SENANG DIHIDU ORANG…MATA SANA SINI MELIHAT…SUDAH TENTU MEREKA BUAT KAT OPIS TEMPAT YANG ORANG TAK SANGKA YANG DIORANG NAK BUAT…AKU FIKIR LOGIKLAH NE!…KALO MAHU LOGIK KALO MAHU BUAT SALAH SUDAH TENTU TEMPAT ORANG YANG TAK SANGKA…ALASAN BUAT KERJA LAH…TAPI WALAU MACAM MANA PUN MEREKA SEMBUNYIKAN KESALAHAN TU AKHIRNYA TERHIDU JUGAK OLEH ORANG…HAHAHAHA

  79. bkn sng abby nk trime knyataan..die kwn dgn pelakon bru tu pon sbb nk hilgkan tension die…aku rasa r..kalo jd kat aku pun, aku geram..aku wat cm die gak…ingt die tak laku ke?haha

  80. ish2….lau dah org jmpe pakai boxer tu ape lg bru lepas lah tu…hahahaha memey rasa diri nye x laku tu yg carik laki org..aku pelik kt pejabat die org tu x de cctv ker?xde pengawal keselamatan ker?sampai bebas wat ape jer..

  81. wang karen je korang nk komen2 lagi pasal bangang 2ekor tu.. kasi setan ruang bagi hati ni penuh kebencian sebenar nya ko xkira lawa ke x,bini org ke anak dara dah klu p dunia artis n hiburan ni biasanya amat lemah dlm jaga syariat agama bknnya xtau agama tp dh lama x amal smpi dunia dh jadi ana yg punya tu psl la alpa setan d ambik jd gurunya bila dh kes konon nk pinga2 la plak..org kite skrg peel dn cara hidup da ngalahkan omputih..xcaya..sek bebas,buang anak,rogol anak,curi,ragut,bunuh ni kebanyakan skrg org kita yg buat d mana budaya ketimuran,d manakah keimanan..x leh klu agama tu kt i/c atau raya2 je tu psl perangai pelik2 taik ayam taik itek ..o malaysiaku

  82. buat memey,sedarlah sedangkan abby yang punya kesabaran,lama dalam bidang seni,Norman boleh tinggalkan.dan norman….seharusnya anda berkongsi masalah dengan isteri bukan dengan orang lain.erm….tapi sudah terlambat…segalanya ALLAH yang tentukan.wahai norman,sedarlah memey hanya menggunakan anda untuk menjadi lebih terkenal…saya sendiri punya pengalaman berhadapan dengan perempuan begini…yang penting adalah lelaki itu sendiri.jangan mudah terpedaya.tak semestinya dia memahami kita selamanya.sebelum ini punyalah anda menafikan ada hubungan dengan memey dan sekarang masa menjadi bukti…turun naik mahkamah pun naik satu kereta.apa yang anda ingin tunjukkan?

  83. ko..NH patut sabar dalam mengharungi rumahtangga.Susah senang dikongsi bersama..bukannya cari pucuk muda.Ingatlah anak-anak mc kecil lagi.Kesian mereka.dah besar nti..mreka salahkan u..jgn menyesal.

  84. mey2 tu mmg bgsat,supe jer ng si fasha sundal tu, boikot dieowg ni.. aq x minat lgsung.. mey2 tu klu dh pnah projek ng NH mgaku je ler…

One Ping

  1. Pingback:

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

Gambar Fasha Sandha di Anugerah Skrin 2008

Gambar Bunga Citra Lestari Hamil?