in

Gambar Dato’ Siti Nurhaliza di Sidang Media AIM 17

Gambar Dato’ Siti Nurhaliza di Sidang Media AIM 17

kredit foto: Fanpage Siti Nurhaliza

What do you think?

73 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply
  1. patut lah ct selalu nampak tinggi lampai dik oiii…. semua kasut @ alas kaki yg dia pakai saiz nya berkapak!!… kalo kena baling bukan saja benjol malah boleh pengsan dik oiii….

  2. Dato’siti …saya sedihlah melihat dato selepas berkahwin. Walaupun dato bahagia disamping suami tersayang, tapi penampilan dato’ selepas berkahwin berbeza. Pakia baju ynag ntah apa2. Fesyen tudung yang tak sepatutnya……. malaslah nak komen… panjang2.

  3. baru baca majalah anis smlm ttg tudung……..’tak mau hipokrit utk bertudung, biar dtg dr hati, bkn dr orng lain’…statemnt yg selalu diuangkap…….jawapannya senang shj, menutup aurat itu arahan siapa, manusia @ Allah & kita tahu ker bila kita mati (tgu hati terbuka), tgu bila sudah jd mayat baru nak terbuka hati? fikir2kanlah……..

  4. da gemuk la ct skrg… sy sokong si kulat ni…bl lg nk brbh??? klu xnak pakai tudumg tak yah la pakai terus… ni hipokrit mcm tu watper…. sedey sgt tgk ct skrg… sy minat sgt dgn ct tp bab bertudung ni mmg sy kecewa….

  5. Dia bukan manusia sempurna, biarlah urusan dia dgn tuhan, ..klu org terdekat x mampu nasihat..kita yg x dikenali ini cuma mampu berdoa dalam hati, kira itu pun cara utk kita berdakwah…

  6. alahai korang ni dct yg pkai mcm ni korang komen a to z, z patah a balik.. artis lain yg msih hijau pucuk daun lg pkai pkaian mcm x ckup kain dgn dedah sparuh buah dada tu, de 2-3 org je yg komen, xde plak nk kecoh2.. per lg artis yg trkinja2 mlompat mcm hape kat stage korg x ckap ape, dct ni da ckup ok klau nk dbanding ng artis2 lain yg pkai tdung tp amik laki org, skandal ng datuk tan sri.. xpyah nk korek2 cari salah org klau salah sndri kita xnmpak.. tgk je ckup la.

  7. btul pe..klu pki tudung tp xsmpurna..bek xyah pki..ape tjuan kt pki tudung..utk tutup aurat kn….engkorg niii..matlamat xmghalalkn cara…klu xbsedia lg tuk brubah..jgn pki trus…lg rimas tgk pki style centu..org pn mrh..kt org yg trkenal..ape yg kt buat org akn nmpk n mnilai..ct, pkknla ek..tepuk dada tny iman..

Leave a Reply

Loading…

0

Written by Budiey (Admin)

Penggemar filem seram yang sentiasa mengemaskini pengetahuan tentang gajet & teknologi masa kini dan masih tegar menjadi penulis portal hiburan & gaya hidup sepenuh masa sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber yang aktif menemubual selebriti dan menerbitkan video Buletin Viral di Budiey Channel.

MENANGI HADIAH LUMAYAN at GATSBY DEODORANT STREET FAIR

Gambar Selebriti di Parti Hip TV TV9